Crazy for you – leve kjærligheten!

Det begynner nærme seg kveld, eller det er jo kveld, men her mener jeg kveld i den forstand at snuppen min kommer hjem fra kveldsvakt, så er det helg. Vi avslutter denne fredagen med en Grandiosa med ekstra ost, fyll og salat. Så blir det kos med jentene som akkurat nå er veldig fornøyde med at de har fått seg en fin runde gjennom halve bydelen, så litt Netflix før det blir god natt 🌔

I morgen drar jeg tidlig hjemmefra, skal delta på demonstrasjon i Oslo, som starter på Egertorget klokken 14:00. Tror det blir meg alene denne gangen, forrige gang dro vi fem stykker sammen, men bunnyen er vant til å være alene mot verden, så det går bra å dra alene. Uansett, jeg er ikke alene, for det jeg opplever på demonstrasjonene er å møte masse flotte folk, og antallet øker, så jeg er veldig spent på hvor mange vi blir i morgen.

Jeg gleder meg til å være iblant disse folka nå når det har vært som det har vært med grov hets i media og fra myndighetene over tid. Veldig mange rundt omkring har kastet seg på hetsen og mobbingen, også folk jeg kjenner, folk jeg anså som venner og gode mennesker. Men nå er det på tide med litt utskiftning, vi trenger mer kjærlighet og mindre hat, derfor vender jeg ryggen til hatet og ser fram til samholdet og kjærligheten i morgen.

Vi samles på Egertorget, og der samler vi alle som ikke vil leve i frykt, til demonstrasjonstog mot vaksinepass og det ekstreme presset media og myndigheter setter på oss alle. Det blir et fredelig demonstrasjonstog og vi synger våre krav og varsler, våre bekymringer, mens vi passerer Stortinget, går rundt Rådhuset og fortsetter forbi Mediahuset på Akersgata. Vi avslutter ved Kunnskapsdepartementet, dette er den virkelige dugnaden, dette er det virkelige samholdet, det er her vi virkelig bryr oss om hverandre. Vi vet jo alle at den store dugnaden som startet for snart to år siden var ren løgn, vi ser jo hvordan de samme folkene behandler sine medmennesker nå i dag.

Klokken 15:00 starter en ny demonstrasjon utenfor Østbanehallen ved tigeren. Det er en «frihetsfestival» som feirer friheten til å kunne velge selv.

Etter demonstrasjonene og det rundt så drar jeg hjem igjen. Lufter jentene og koser litt med dem. For hverken snuppen min eller jeg blir hjemme lenge i morgen. På kvelden er vi invitert til en liten bursdagsfeiring og litt fest. Det blir koselig, og det er duket for en sosial kveld med venner, snacks, musikk og drinker. Dette blir bra!

Riktig fin kveld alle sammen, og dere som har kjærester, pass litt ekstra på fremover nå 😜 hehe

Innlegg lagt ut tidligere i dag: «Kosebesøk til Norge», «Marsvin, brilliante og fulle av kjærlighet» og «De første 100 første dagene».

Hør 👉🏽👇🏾

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#demonstrasjon #egertorget #oslo #dugnad #samhold #kjærlighet #norge #bunny #bunnytrash

11 kommentarer

Siste innlegg