12 absurde spørsmål og ærlige svar!

Da det er slik at jeg er drit trøtt så gjør jeg dette enkelt, jeg bare rapper hele innlegget til vår alles kjære «Gryende» og fyller ut mine egne svar. Jeg vet ikke hvem som har fått det med seg, men snuppen min og jeg bytta vekk fredag i går, og hadde lørdag istedet for, så hadde vi en liten fest på balkongen her, tre venner kom og vi hadde det drit gøy. Så mao i dag skulle det vært fredag, men byttet igjen og har hatt søndag i dag, så da blir det fredag i morgen. Dermed ble det slik at i dag har jeg bare sløvet hjemme alene med jentene da snuppen min er på jobb, ergo, da blir jeg ekstra trøtt, daff faktisk! På nåværende tidspunkt er det en reell risiko for at jeg dupper av. Men først 12 absurde spørsmål og svar, hvis dere vil se hva «Gryende» har svart, så er det bare å klikke på navnet hennes, men først mine svar:

01). Ville det vært innafor å ønske at alle ens fremtidige ønsker måtte bli innfridd om en fikk et ønske av ånden i lampen?

Helt klart! Altså det er jo ikke satt regel på dette, så da er jo det en selvfølge.

02). Hva ville vært verst av blind eller lam?

Jeg går for blind, og med det fikk jeg fullstendig Déjà Vu og tenker at akkurat dette spørsmål og svaret har jeg lest hos «Gryende» før, og har rappet hos henne og besvart tidligere. Lurer på om jeg svarte det samme da, hehe..

03). Om muligheten skulle by seg, ville du hatt evig liv?

Nei, dét ville vært en forbannelse!!

04). Ville du foretrukket å være ekstremt høy eller ekstremt lav?

Liten og søt Bunny.

05). Ville du ofret 3 fingre for 50 millioner kr?

Ja, og jeg skulle klart å gjort mer for menneskeheten med den summen enn våre myndigheter klarer med samme sum. Og atpåtil greid å få lurt inn noe bra noe til snuppen min og jentene.

06). Ville du foretrukket å bo i ørkenen med stekende varme eller i bitende kulde på nord/sydpolen?

Gruff den er vanskelig da jeg «hater» kulde, men vet at med gode klær er kulda bedre enn ørkenvarme. Jeg har vært i Sahara, så.. jeg misliker sterkt spørsmål som dette, og misliker svare det jeg gjør, men når jeg har påtatt meg å svare på disse 12 spørsmålene så.. uff.. jeg skulle til å være fornuftig å svare bitende kulde, men jeg går for Sahara.

07). Ville du foretrukket å dra på en tidsreise 100 år frem- eller 100 år tilbake i tid?

Enda et sånt spørsmål der jeg havner i helv*** either way, så det burde jo bare være svaret, either way, et fett liksom. Bare for spenningens skyld så velger jeg å reise framover, selv om jeg har veldig liten tro på fremtiden slik elendigheten har tatt springfart og korrumperer jorden. Håper det er homseklubber hundre år frem, så kan jeg dra på fremtidig strippeshow.

08). Ville du foretrukket å måtte forsvare deg mot 25 bjørner på størrelse med en and, eller en and på størrelse med en bjørn?

Hmm.. Jeg tar bjørnene jeg. Skikkelig moro når superbunny banker dritten av 25 bjørner. Dét booster selvtilitten.

09). Dersom vi hadde satt kvinner inn i menns sted med henhold til å styre verden.. – Ville dette ha ført til fred i verden?

Nei, det ville ikke det, det ville blitt hodepine hver dag. Get real!!

10). Om du kunne velge deg en ‘super-power’, hva ville det ha vært?

Hoppe uendelig langt.

11). Om en superhelt var virkelig.. Hvem ville du helst sett at det var?

Pikachu!

12). Skulle det vært en egen font (skrifttype) øremerket sarkasme?

Helt Definitivt!

🐰

Tidligere i dag har jeg postet tre innlegg, har du ikke lest dem så bør du benytte anledningen nå. Først ut er «7 råd som du trenger mest for å skjønne en god blogg», hehe.. deretter om «Brannen i naboblokka» hvorpå jeg lærte noe om egen blokk i går som ga meg kalde gufs nedover ryggen, skremmende altså.. og til sist «Aud-Marit er vinneren», og ikke bare det, men her kan dere også lese litt om en fantastisk dame som har spredd masse humor og glede i Norges langstrakte land, et fantastisk menneske..

Med dette sagt, så takk til «Gryende» for «inspirasjon», hehe.. og takk til alle dere som har stikker innom. Håper dere kommer innom igjen, nå tar jeg kveld, men er tilbake her på bloggen igjen i morgen – drøm ufint når den tid kommer 😜

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#helg #bunny #bunnytrash

11 kommentarer

Siste innlegg