Veldig flott Toppliste i dag!

Hoppetihopp! Bare ligger å sløver på sofaen her jeg nå. Som jeg fortalte i forrige innlegg så har snuppen min og jeg bytta på fredag og lørdag. I går hadde vi lørdag og dro på vorspiel til ei dame vi møtte i Marokko for noen år siden. Der spiste vi pizza, hørte musikk, drakk Aperol Spritzers, Råstoff og gode eksotiske drinker, skravlet og koste oss. Så ble det en liten tur på byen for å runde av en hyggelig aften før vi dro hjem. Nå er det søndag her, ikke lørdag eller fredag. Planen var egentlig å ha fredag i dag siden det var lørdag i går, men jeg ombestemte meg. For slik jeg bytta vekk fredag i går, med lørdag, byttet jeg likeså fredag i dag med søndag. Så da blir det fredag i morgen og søndag i dag, haha.. yupp, for det er planen i dag, og bare kose meg på sofaen sammen med jentene mine, netflixe litt og kikke litt på the big world wide web.

Snakker om.. ikke world wide akkurat, men kikket innom forsiden på blogg.no og jeg likte plasseringene i dag. Bare kule folk på topp 10 sant?! Ikke de høyeste antall sidevisninger akkurat, men jeg liker gjengen. Og ja, må understreke at det er sidevisninger det går på, ikke antall lesere, slik noen liker å tro. Dere som blogger burde skaffe dere appen Google Analytics som det refereres til med små bokstaver nederst på bilde nummer to under plassering 10. Der kan dere se hvor mange som er innom bloggen deres akkurat nå, hvor mange som titter innom i løpet av en dag, i løpet av uken, hvor dem klikker inn fra (jeg har periodisk fått en fast leser i Spania) og så videre. Mine tre mest leste innlegg siste døgnet er «Krim fra virkeligheten», «Fri sex og fri kjærlighet» og «Dette må jeg leve med». Litt over 11000 forskjellige profiler titter innom hver uke. Takk til dere, ha en nydelig dag 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#sidevisninger #blogg #helg #bunnytrash #bunny

16 kommentarer
    1. Er det ikke dere 10 som alltid ligger der? 😀 Kos deg med søndagen. Det betyr fyllesyk og gnafse-mat? 😉 Her blir det kyllingsalat, for jeg har snabla vondt i magen i dag 🙁

      1. Flott gjeng sant?!😜🐰 Ikke syk, men sløv, vesentlig forskjell. Gnafsemat er ikke å forakte 🤗 cola og potetgull gjør undere med vond mage, kyllingsalat er jeg usikker på – god bedring 🥰🐰

    2. lag deg en fin søndag 😊Jeg pakker og sluker D vitaminer til jeg skal til drittvær i Norge😊Hvem bryr seg om vær. vanntett er jeg og andre ting er jo mye viktigere 😊

    3. Joda!🤩
      Veldig mange fine folk på blogglista i dag.😅🤣👌🏻
      Det MÅTTE jo bli en 2. plass på deg etter visninga av Tusenpuppen.🫣🤣👌🏻

    4. Fikk ikkje du melding fra support her om dagen?
      En begrunnelse for hvorfor tallene er så lave på topplista?
      Det er blitt gjort endringer på dette, tallet på topplista viser antall lesere, dvs at om man klikker seg inn på samme blogg 10 i ganger i løpet av et døgn får bloggeren kun 1 klikk, OM man ikkje klikker seg inn på flere innlegg 😀

      1. Jo jeg fikk den meldingen, men siden mine tall ikke endret seg så sendte jeg melding, og det er sidevisninger fremdeles, men det skal endres etterhvert. Derav står det på forsiden til blogg.no som du ser på bildet 👆🏽 at det er sidevisninger, og de tallene stemmer helt overens med tallene som blir oppgitt inne på appen min 😜👆🏽🐰 jeg kan heller ikke se at tallene har endret seg hos noen andre heller, bare hos Tom, men det har med hvor mange innlegg han pumper ut på FB-siden sin.

        1. Ja eg reagert selv når eg fikk mld og tenkte Hmmm *Tallene er jo like lave som alltid tenkte eg…* Men tenkte at me sikkert merket det etter hvert. Blir jo spennende å se når det endres haha

            1. Ja det er nok ikkje så oppløftende!
              Husker i 18 pil og bue da eg starte å blogge, startet på Blogdrive…Der kunne eg sitte å oppdatere bloggen og få klikk…så de mest tålmodige fikk ganske så mange klikk kan du si…

              1. Jeg fulgte ikke med klikk før da blogg var populært, bare ble overrasket og glad når jeg poppet innom den topp 200 lista innimellom. Det var sånn rask opp og raskt ned. Husker jeg så den tanta som fortsatt var gal som suste opp og ned der også, haha 😂🐰

                1. I Blogdriv-verden var det ingen lister, men det var en teller på forsiden av bloggen, så hvis eg ville følge m måtte eg notere tallet på bloggen hver dag…var ikkje så opptatt av det den gang. Det var under en Give Away eg fant ut at man kunne jukse. Eg skulle trekke en vinner når bloggen passert 100K og den første som sendte screenshot av skjermen med tallet 100K vant….Det gikk sykt fort og så kom bildet, vedkomne kunne fortelle at det var bare å oppdatere mange nok ganger…Helt idiotisk selvfølgelig

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg