Fri sex og fri kjærlighet takk!

Tidligere i dag leste jeg et blogginnlegg som handlet om aldersforskjell. Det handlet om å være 41 år gammel kvinne og bli forelsket i en mann på 24 år. Blogginnlegget ble besøkt mange mange tusen ganger, og folk var meget rause i kommentarene sine.

Hvis man kan drite i å bry seg om hva andre mener så er det greit å forelske seg uansett aldersforskjell. Da er det bare tall.

Men hvis en bryr seg om hva andre mener, så kan aldersforskjell bli et stort problem. Bryr en seg om hva andre mener så kan en fort få både angst og depresjoner av folks fordommer og bemerkninger. For slike ting er det mye av.

Det suger, men slik er det. Folk dømmer!!

Det er vel heller lettere å ha et aldersforskjell-forhold som kun er seksuelt. En one-nighter eller en affære, så lenge det ikke er et kjæreste eller samboerforhold så trenger ikke noen å vite om det. Aller minst alderen, den er ikke så interessant i slike forhold.

I et kjæreste og samboerforhold derimot, når det er nytt og når venner og familie får vite om det, så er alder noe av det første de spør om.

Noe som sto i innlegget jeg leste var at i et forhold der mannen er 24 og kvinnen 41 vil reaksjonene fra samfunnet være mer negative enn hvis mannen var eldst. Det tror jeg desverre er riktig, og det synes jeg er feil og trist.

Jeg står på at vi, som voksne, må få være sammen med den vi ønsker. Så lenge den andre part føler det gjensidig. Hverken sex, og aller minst kjærlighet mellom voksne mennesker har noen alder, kjønn, hudfarge.. or whatsoever!! Sex og kjærlighet skal vi nyte og glede oss over, for oss selv og for andre – for det er jo det som er det beste med å være menneske!!

Hvis hun hadde levd nå hadde hun blitt 100 år nå første juli som var. Min farmor, måtte hun hvile i fred. Fra en annen tid enn den vi lever i. Hun var veldig opptatt av hva folk kunne se. Hvordan ting virket utad. Så i hennes familie ville nok et aldersforskjell-forhold ikke vært akseptabelt eller godtatt. Hun selv var fem år eldre enn min farfar, noe jeg som barn syntes var rart. Jeg hadde den gang inntrykk av at mannen alltid var eldre enn kvinnen. Men hun fortalte meg en gang en slags gammel regle som en kunne bruke for hva som er sosialt akseptabelt.

En tar alderen til den eldste, deler på to og legger til syv. Den yngste kan ikke være yngre enn det.

Altså, den eldste er 38 år. Delt på 2 blir 19. Pluss 7 blir 26. Så hvis en er 38 år så er det ikke akseptabelt å være sammen med noen under 26.

Til sist vil jeg si, drit i hva andre mener (hvis du kan), fokuser på deg selv, forelsk deg, ikke skam deg, ha sex med og elsk den du vil. Ikke la andre ødelegge for deg, ikke la andre ødelegge din lykke!

❤❤❤

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#aldersforskjell #fordommer #sex #kjærlighet #alder #voksne #bondage #frikjærlighet #frisex #2017

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg