Koronadagbok: Covid dag 6, dødssyk!!

Har dere sett disse artiklene som dukker opp titt og stadig for å promotere disse vaksinene som ikke er godkjente enda?! Sist jeg leste en slik så stod det i overskriften at hun hadde vært dødssyk fordi hun hadde valgt å ikke la seg injisere med disse eksperiment-vaksinene, så fikk hun Covid og ble dødssyk, og nå råder hun alle til å ta vaksiner for å ikke bli dødssyk av covid. Om man blir dødssyk av vaksinene, det er det ikke mange som ser ut til å bry seg om. Er det ikke rart..

Dødssyk betyr ‘farlig og uhelbredelig syk’, men nå er hun helt frisk denne dama. Altså var hun ikke uhelbredelig syk. Jeg synes det er moralsk forkastelig at media fortsetter med slike artikler. Jeg vet at vi mennesker kan si ‘dødssyk’ fordi vi var veldig syke, men norsk er både faget og yrket til en journalist, både journalisten og avisen er veldig klar over hvordan de misbruker ord for å opprettholde frykten i folk. Heldigvis fungerer det ikke på meg, jeg blir heller forbanna og tenker «hadde jeg møtt deg, da skulle jeg skremt deg så du tisser på deg» og spurt etterpå «likte du det, synes du det jeg gjorde nå var bra eller dårlig gjort?»

En av mine nærmeste døde rett før pandemien, hun hadde brystkreft noen år før, hun fikk cellegift mot brystkreften og vant over den. Så etter en tid viste det seg at hun hadde fått blodkreft, leukemi, av cellegiften. Jeg var inn og ut av sykehuset her i Drammen og Riksen hver gang jeg fikk lov. Siste gang jeg så Kari-Anne så lå hun i tilnærmet fosterstilling i sykehussenga her i Drammen. Hun var kun skinn og bein igjen, hun kunne ikke snakke. Tennene var nesten råtnet bort, brunsvarte. Jeg husker følelsen jeg hadde da jeg satt der og snakket til henne, men i øynene hennes kunne jeg se at hun ikke registrerte, plutselig et sekund så hun meg rett i øynene, hun visste jeg var der, så «falt hun bort» igjen. Det var det siste hun og jeg hadde sammen, det lille sekundet. Øynene viste bare frykt og terror. Det var grusomt. Noen timer etterpå var hun borte. Faen, nå begynte jeg å grine.. poenget mitt, hun var dødssyk!

Link: I hjertet mitt vil du alltid leve

Link: Det onde kan berøve livet, men aldri kjærligheten

Her i huset går det bare fint, som dere kan se HER så hadde snuppen min og jeg en liten fest på balkongen vår i går kveld/natt. Og vi hadde det både gøy og koselig. Kjempefin form i hele dag. Det ser ikke ut til at det blir covid på meg denne gang. Snuppen min er like frisk og pigg som han ellers er, bortsett fra bivirkningene etter vaksinene, og astmaen som kom etter påbud om og etter langtidsbruk av munnbind. Veldig synd at så mange skal måtte bli somatisk og psykisk syke av tiltak og restriksjoner, og at det ikke betyr noe. At det bare er covid og vaksiner som betyr noe, skremsel og frykt kan gjøre mye med mennesker, og det vil vi få se en del av fremover nå.

Men uansett, snuppen min er så frisk som han kan være, det bare henger litt igjen i nesa, thats it. I morgen kan han bevege seg ut av leiligheten, og tro meg han gleder seg. Han er ikke laget for et liv innendørs. Hvis jeg ikke har symptomer i morgen så er planen vår å dra til Lillestrøm. Vi fant ut at vi kunne bruke dagen til å dra til en by hvor vi ikke er godt kjent. Snike og snoke, shoppe og spise!

Noen som har steder å anbefale?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid #korona #dødssyk #kreft #leukemi #cellegift #blodkreft #brystkreft #karantene #isolasjon #arrest #fengsel #frihetsberøvelse #fri #helg #søndag #bunny #bunnytrash

20 kommentarer
    1. Etter å ha fått 3 vaksinestikk, og ikke ha fått antistoffer av dem, blir det nok ikke et 4. stikk nei. Jeg har nok giftstoffer i kroppen føler jeg, så nå er det nok.
      Men godt at du ikke har tatt til deg covid, og at dere planlegger en utflukt i morgen om alt går bra. Kos dere masse ♥

      1. Takk Eva, leste innlegget ditt om nyheter og sådan, at du helst unngår. Tidvis skriver jeg mye om disse tingene, det er oppgjør med elendighet og trash som driver denne bloggen, så jeg håper at jeg ikke mister deg med dette, for jeg blir alltid glad når du popper innom, og glad for at du ikke vil ha mer sånn guffe i deg. Klem til deg 🥰

        1. Det går helt bra, jeg fanger oftest opp hva innlegget handler om, og da er jo overskriften nok. Men du skriver ting på en forståelig måte, så flere innlegg har jeg også lest. Men jeg velger kanskje ikke alltid å kommentere. Jeg har ikke tenkt å flykte herfra, det trenger du ikke å bekymre deg over ♥ Jeg er mer der hvor jeg kan lese et klageinnlegg i en eller annen Facebook gruppe, hvor vedkommende klager over innlegg andre skriver. Da er jeg kjapt ute med å kommentere at det er derfor scrollefunksjonen er så genial, for man scroller lynkjapt forbi det man ikke ønsker å lese eller se 🙂 Jeg er aktiv på den funksjonen selv, spesielt når jeg leser nyheter. Å lese VG eller andre aviser tar max 3 minutter 😉
          Når det gjelder dine innlegg, så er det så mye variert, at jeg vil alltid finne noe jeg synes er trivelig og morsomt å lese ♥
          Og så er det jo hyggelig å bli kjent 🙂 ♥

          1. Det må jo sies at jeg liker tankegangen din veldig godt. Tenke seg til at jeg har hatt ei som har stalket meg daglig i bloggen her gjennom hele pandemien med bare negative og ufine kommentarer (som nå går ulest rett i spamfilter). Tenk å klikke seg inn på en blogg flere ganger daglig for å plage seg selv, istedet for å ganske enkelt scrolle videre 😂 Men for all del, jeg setter pris på alle leserne mine, men best de med godt hjerte og sinn 🥰

            1. Joda, det er jo sånn, noen mennesker har ikke hatt en god dag dersom de ikke har fått spy ut edder og galle. Heldigvis er vi jo alle forskjellige, og har forskjellige måter å takle våre indre demoner på. Og heldigvis kan du sortere bort det som er negativt og lite konstruktivt 🙂
              Jeg liker også best de med hjerte på rette stedet ♥

              1. Jeg må bli flinkere å sortere, men jeg er veldig glad for at her på blogg så er det veldig masse flotte og kule folk, det er sjeldnere en treffer de som trengs sorteres vekk – de beste menneskene er de som stikker innom bloggen til Bunnyen 😜🥰

    2. Ja, det er for j ang media. Holder å se overskrifta og man er eksponert fort negativitet. Som er en treig tung energi…Og jo mer negativt tiltrekkes man..
      Hadde selv ei venninne som døde for noen år siden av brystkreft. Kjempet i fem år, ble friskmeldt, to uker etter fikk hun beskjed om at d var spredning til skjelettet. 28 år ble hun. Helt jævlig grusomt. Ser det for meg meg det du beskriver, man ser døden spiser de opp😨😢nå beg jeg å grine også.
      Lillestrøm, ikke vært der siden jeg spiste en dårlig kebab der når jeg var 12😂Bortsett fra messer, konserter..Sikkert utvikla seg siden den gang👍😉Hvorfor ikke ta en tur til Gry, sjekke ut den kule puben hu jobber i? Eller til Kråkerøy🤗

      1. Men det er akkurat det.. overskriftene er veldig misvisende. En må lese artiklene, for nederst i artikkelen er det gjerne to tre setninger som forteller litt om sannheten, det man burde få med seg. Skal både til Gry og Kråkerøy, men Kråkerøy er for langt unna fir en tyr i morgen, og Gry er ikke å oppdrive fir tiden, skal jeg dit så blir det når hun vet vi kommer og vi vet hun er der. Vi skal ikke spise Kebab i Lillestrøm, vi bor jo faktisk i Drammen 😜😂

    3. Uff trist med venninnen din, jeg husker du skrev om det da det skjedde. Det er godt han er i fin fin form og håper du slipper, men det vet du vel sikkert etter 11 dager etter han fikk påvist?

      Håper dere får en fin dag i morgen, ute av heimen, det blir bra 😊

      1. Tenker på Kari-Anne hver dag jeg.. nå er det ikke krav til testing mer, kun hvis en har symptomer, så da får det bare være, ingen flere tester på meg før jeg må.. og det blir vel ved reiser ut av landet, men da igjen så reiser vi vel helst til de landene som har skrotet dette koronapass-dritet 😜

        1. Ja det skjønner jeg❤ klem til deg for det 💔

          Ahaaa er det det, hakke fått med meg det jeg, da satser vi på null symptomer på deg og livet er bare fint slik vi liker det 😊

          Ja DET skjønner jeg, koronapass suger

      1. Ja, det er seks døgn isolasjon fra symptomene oppsto… jobben har seks døgn fra påvist positiv test, så da ble det en dag ute i det fri i morgen 🥰 og Bunnyen ER utrolig 😜

    4. Media maser og kjaser og haler ut forferdelige historier! Skulle ønske noen snart tok tak i bivirkningsproblematikken! Altså – dette er skumle saker (iallfall for noen). Good tur til Lillestrøm – et ukjent sted for meg – men antar det kommer en rapport hos deg 🙂

      1. Helt sant det du skriver. Takk, Lillestrøm er ganske ukjent for oss også, vi har vært der i mørket, men ikke i dagslys. Var også der noe som barn, men det husker jeg lite av og sikkert mye forandret. Rapport kan hende.. 😜

    5. Förlorade min bästa vän i cancer för två år sedan. Hon blev frisk..sedan Pang – så hade det spridit sig över allt.
      Hon blev 43 år. 3 egna barn och två bonusbarn. Hon var Dödsjuk. Så ja, jag förstår så väl vad du menar och jag blir bara förbannad över människors idioti och illvilja!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg