I hjertet mitt vil du alltid leve ❤️


I dag har snuppen min og jeg vært på graven til en av våre nærmeste venner som døde helt i slutten av 2019. Leukemi, blodkreft.

Det var tøft å se henne gå gjennom det hele, særlig med tanke på at hun hadde gått igjennom kampen en gang tidligere, brystkreft.

Hun fikk blodkreft av cellegiftbehandlingen i kampen mot brystkreften. Hun vant første runde, men måtte kaste inn håndkleet i runde to.

Dette er en av livets mange store urettferdigheter. Men glad er jeg for at jeg fikk følge henne til englene.


Kari-Anne trodde på Gud og var fascinert av engler, sommerfugler og ugler. Jeg delte ikke hennes tro, men jeg vet med meg selv at energi dør ikke, energi endrer bare form. Et sted er hun, et bedre sted.

Kari-Anne lever uansett for alltid i mitt hjerte. I våre hjerter.

I noen livssyn tror man at de døde kommer tilbake, blir gitt et nytt liv. Muligens.. litt søtt å tenke at den neste sommerfuglen som setter seg på handen min kan være henne. Eller at hun er ugla som kikker på meg når jeg går tur i skogen.

Kari-Anne vil for meg alltid være en engel, min engel.


Jeg savner Kari-Anne. Hun er et av få mennesker som har betydd noe i livet mitt som har blitt borte, som jeg virkelig virkelig savner. I dag er fødselsdagen hennes, så snuppen min og jeg har vært med roser på graven.


Mens vi var der kom hennes eldste søster Gry, flott dame som jeg fikk god tone med allerede første gangen vi møttes.

Var koselig å se Gry igjen, er blitt en stund siden sist. Hun var å tente lys for sin lillesøster.

Flere hadde vært der, der var roser, blomster, liljer og en lykt fra før. Kari-Anne var elsket, og hun er sårt savnet.


Gry viste oss ‘linna’ en gangvei som går strake veien fra nedenfor Frogner Kirke i Lier og inn til Drammen. Så derfra gikk snuppen min og jeg hjem.

Vi stoppet innom dyrebutikken og handlet med noe snacks til jentene våre underveis. Det blir dem glad for.


Nå er vi hjemme igjen. Hele min lille familie ligger strak ut på sofaen. Veldig glad vi kjøpte ekstra stor sofa da vi kjøpte leiligheten her. Det har kommet oss veldig tilgode.


Det ble en fin tur i flott vær. Selv om ikke solen ville komme helt fram fra bak et tynt skydekke, så var det fint ute. Deilig å få bevegd seg litt, og at snuppen har fri fra jobb så vi kunne besøke Kari-Anne sammen.

Savner deg snuppa mi ❤️

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#frogner #frognerkirke #lier #kreft #leukemi #fuckcancer #cancer #fødselsdag #minnestund #kjærlighet #vennskap #savn #drammen

Gi en gave til Kreftforeningen HER!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg