Hvil i fred alle tre – dere er savnet.

I dag kom beskjeden, min «adopterte» tante er død. Hun døde 9 februar hjemme hos seg selv. Jeg hadde egentlig skjønt det. Stillheten når jeg postet på bloggen om Ella og operasjonen hun har gått gjennom. Yngvild brukte alltid kommentere innlegg om jentene. Jeg har en mistanke til at 9 februar er bare en satt dato. Jeg tror hun forlot oss enda tidligere.

Tre ganger plinget jeg deg på messenger kjære Yngvild, men du svarte aldri. Nå har du forlatt oss, følelsen jeg fikk stemte. Du ordnet din egen begravelse, ingen minnestund, bare «poff» borte. Du fortalte meg at du ikke var redd for å dø. Den gang skjønte jeg at du var klar for det. Jeg vet du var trist og lei deg. Det ble tungt for deg da Terje, din kjære mann døde av kreft 25/7/20. Men du hadde vesle Dimple, hun var din «pride and joy». Så ble du selv syk, og klarte ikke ta vare på Dimple, så hun flyttet hjem til oss, til snuppen min, jentene våre og meg. Men Dimple var sliten og syk hun også, og forlot oss 23/3/23. Du lot henne dø i mine armer. Og jeg tror du bestemte deg den dagen for å følge etter.

Nå er dere 3 sammen igjen tenker jeg. Siden jeg ikke kunne være med i noen begravelse eller minnestund, siden du har bestemt at ingen skulle ta farvel med deg på den måten, så skriver jeg til deg her i bloggen min. Du fulgte jo den. Og bloggen til «Tomsmatprat» som du delte hyppig på Facebook.

Takk for gode klemmer, gode stunder, mopsetreff i Elveparken, turer på Strømsø, gode samtaler over middag og på kaféer. Takk for tilliten med Dimple. Takk for alt kjære deg. Savner deg mer når jeg vet at du har reist, men har fred med at jeg vet.. sist vi var sammen var en nydelig dag.

🐰

«Do not stand

By my grave, and weep.
I am not there,
I do not sleep,
I am the thousand winds that blow
I am the diamond glints in snow
I am the sunlight on ripened grain,
I am the gentle, autumn rain.
As you awake with morning’s hush,
I am the swift, up-flinging rush
Of quiet birds in circling flight,
I am the day transcending night.
Do not stand
By my grave, and cry,
I am not there,
I did not die».

🐰

Farvel tante ❤️ Ariel, Ella, Jan og Roger.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#yngvild #dimple #terje #bunnytrash #bunny

7 kommentarer

Siste innlegg