Hverdagsliv, taco, utrolige skapninger og historier!

Dette ble en god start på helgen. Snuppen min har fri fra jobb i dag, morgen og søndag. Så da ble det deilig frokost sammen i dag. Jeg fikk malt litt på et bilde mens han gikk seg tur. Fått shainet litt her i løpet av dagen, og vi har hatt taco til middag. Taco-fredag er lenge siden sist. I morgen er det lørdag, og dere vet hva lørdager handler om for oss 😜

Anyways, er bare innom en rask tur for å ønske alle som er innom en superflotters fin fredagskveld og riktig god helg. Hvis dere synes dette ble kort så har jeg faktisk postet 3 innlegg tidligere i dag. Det første om «Skjelettblomst» som mange omtaler som verdens vakreste plante. Egenskapen den, hvordan den forandrer seg og nesten ser ut som glass, eller is, utrolig fascinerende ikke sant? Også «Den blå dragen», jeg visste ikke om at sådan skapning eksisterte engang. Det tredje innlegget, «han som voldtar menn» er hverken fascinerende eller moro å lese om, men det er jo en veldig spesiell sak da.

Til slutt sier jeg bare, vær det beste mennesket dere kan være, den beste utgaven av dere selv. Folk driter seg ut, greit nok, men gjør man sitt beste så er det ingenting som er bedre enn det. Takk for titten, stikk gjerne innom i morgen igjen for mer Bunny 🐰

«Bunny er ikke her for å passe inn!»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#fredag #helg #bunnytrash #bunny

6 kommentarer

Siste innlegg