Hverdagsliv: blogglesere liker ikke pølse!

Det er laber tilbakemelding på hverdagslivinnleggene mine, ikke engang gårdagens innlegg om kameraten min som fikk seg pølse på pub så ut til å vekke reaksjoner eller gi noen lyst til å komme med tilbakemeldinger her. Det er rart at en i det ene øyeblikket får ønske fra leserne om å skrive litt mer om eget liv, og når en da innfører sådan konsept, så ser det ut til at det er de minst interessante innleggene noen gang postet i denne bloggen, haha..

Nei, jeg kan jo ikke si det for sikkert, jeg får jo ikke sett noen statistikker for hvilke innlegg som leserne engasjerer seg i heller. Egmont/blogg.no fjernet statistikken for måneder siden, og det skulle visst komme ny, men det har jeg ikke sett noe til. Det finnes en alternativ statistikk hos Google som viser antall lesere i sanntid, men ubrukelig for meg som helst vil finne ut hvilke innlegg som blir lest, når tid på døgnet, denslags ting. Men men, det ser ikke ut som de som de som har med dette har noe hastverk med å få ting i orden..

Dagen i da.. sov lenge, hoppa over frokosten, nydelig vær, gikk lang tur med jentene, har vasket ut helga, herlig oppvask, haha.. trimmet noen planter, laget middag eller hva man kan kalle det. Pytt-i-panne-omelett, hehe.. et vellykket eksperiment med masse chilliketchup.

Nå ordner snuppen min kvelds, så skal vi kose oss. Fortsatt fin kveld alle sammen, og riktig god natt når den tid kommer, drøm ufint og husk morgendagens utgave av krim fra virkeligheten 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#hverdagsliv #mandag #statistikk #bunny #bunnytrash

14 kommentarer
    1. Jeg har ikke vært flink til å kommentere eller lese så mange blogger etter ferien! Men etterhvert nå så kommer jeg mer i gjenge igjen. Statistikken som er nå er bedre enn noen gang..Du må gå inn på den linken hos blogg.no på forsiden der. Jeg ser hvilke som blir lest og hva som blir lest til hvilken tid på døgnet og masse kakestykker og greier! Aldri vært så bra statistikk tidligere..

    2. jeg liker pølser ,pytt i panne også :=) og disse glade pølsefjesene var morsomme ,dei hadde mine barnebarn likt ,jeg har vært lite inne på blogg nå som vi endelig fikk sol og sommervarme ,da prioriteres hage og uteliv :=)

    3. Leser bloggen din regelmessig, men det er sjelden jeg kommenterer. Liker dine små krimsnutter og at du deler litt hverdagsliv.

    4. I dag (går, sidan kl er 02.30 🤣) stakk kjerringa og eg til fjells 😊. Me har hatt nokre fantastisk flotte dagar her på Sunnmøre nå, og då må me nytta høve.
      På heimvegen plukka me litt sopp, og middagen vart omelett, med steikt sjalottlauk, tri slag steikt sopp, og bacon.
      Ha ei god natt 😴.

    5. jeg ser heller ingen link Bunny. Jeg droppet statistikken for mange år siden, men har skjønt det et mulig å se noe et annet sted. Ikke vært der heller 😁Men ble nysgjerrig på linken til Solveig, og fant ikke. ikke på mobilen i alle fall 🤪

    6. Jeg også savner å kunne få oversikt over hvor mange som leser innlegg, statistikk var liksom en av de tingene som ble lovet da vi søkte om å få komme hit til Blogg.no. Jeg er selvsagt veldig glad for å ha fått kommet hit, hehe… 😉 Men det er lov å savne noe likevel!?
      En annen ting er kommentarer ja. Jeg må innrømme at jeg gruet meg litt til det, men det er jo bare så koselig, og jeg savner dem når de uteblir. I helgen lurte jeg nesten på om kommentarfeltet mitt ikke virket. 😛 Ingen kommentarer. 🙁 Så jeg skjønner at du savner dèt, og spesielt på innlegg noen har spurt etter.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg