Gjesteinnlegg fra småbarnsmor.

Det er noe spesielt med å drifte en blogg og en ser at noen der ute får med seg hva jeg skriver, og tilbakemeldingene jeg får. Det begynner å bli en del av dem, og ettersom jeg nå er i motstandsbevegelsen mot koronadiktaturet, mot Koronas Vitner, og har vært på demonstrasjoner og møtt mennesker, flotte gode mennesker som deler sine historier, og at jeg er aktiv i grupper hvor vi finner hverandre, så har det blitt en del hardtslående og vonde historier med vond info.

Liv blir ødelagt as we speak, der de fleste faktisk tror at myndigheter prøver beskytte oss, så er det faktisk motsatt som foregår. Bivirkninger som er en direkte konsekvens av vaksinene er hittil bare en liten del av det hele, men øker i omfang. Noe som øker raskere og finnes i dag i bredt omfang er frykten, den psykiske belastningen, ekskluderingen i samfunnet, mobbingen og djevelskapen. Teksten under er en melding fra en av mine lesere i Spania:

«Hei fine du❤️ Jeg leser bloggen din hver dag og jeg er så takknemlig og glad for at slike som deg finnes; som tør å si fra om «alt som er feil i verden». Jeg bor selv i Spania og er uvaksinert og det holder på å knekke den lille familien min.

Jeg er gift, har mann og ei datter på 2 år. Jeg har dårlig helse og i jula måtte jeg flere ganger på sykehuset pga ekstrem anemi. Den ene dagen på sykehuset, mens jeg ventet på legetimen min, var jeg så svimmel og dårlig at mannen min gikk i kantina for å kjøpe ei flaske vann til meg (her kan vi ikke drikke vannet fra springen). Han fikk ikke lov til å kjøpe vann fordi han ikke hadde koronasertifikat!!! Han forklarte at kona hans var dårlig, svimmel og holdt på å svime av og at hun måtte ha vann, han ble nektet å kjøpe!!! Han sa at han ikke skulle sitte i kafeteriaen, kun betale for ei vannflaske, men nei.. han fikk ikke lov..

Vi slipper ikke inn på cafeer, ikke restauranter, ikke i dyreparken med dattera vår, ikke noe sted. Nå har de satt i gang en kamp for å ville hindre barn av uvaksinerte foreldre å gå i barnehage. Og skjer det, er løpet kjørt for oss. Mannen min jobber og min helse er så dårlig at jeg har ikke mulighet til å være alene hjemme med henne hele dagene, hun MÅ gå i barnehage..

Dette skremmer meg, de presser oss så hardt nå for å vaksinere oss at jeg snart ikke ser noen annen løsning enn å gi etter for presset.

Jeg er redd, livredd …».

Les: Så gale er folk blitt!

Jeg vet at mange ikke ser på kraftig angst og hva det kan medføre, depresjon, desperasjon, suicidalitet som noen legitim grunn til å ikke la seg vaksinere. Hensynet til andres liv og helse er blitt nesten borte. Samhold og dugnad er en stor løgn, indoktrinering og egoisme tenker jeg vi kaller det. Kollektive selvmord er blitt begått, gjør dere søk på nettet så finner dere at foreldre har tatt livet av sine egne barn for så å ende sine egne liv, det er liksom en bedre løsning enn å måtte leve med å ha det endesløst vondt og oppleve at det blir verre for hver dag som går. Graver dere bare litt dypere, så vil dere finne at dette skjer også her i Norge nå..

De som ikke står opp mot dette nå, de som ikke deler sin avsky på sosiale media om dette, de som ikke skriver leserinnlegg i media, de som ikke sender meldinger til myndigheter og regjering, de som sier ja til koronapass i spørreundersøkelser, de som lar barna sine få disse vaksinene, de som fortsetter med «boostere», de som vender ryggen til sine venner for å være uvaksinerte, de som kaster familiemedlemmer på dør av samme grunn, dere er med på ødeleggelsen, ingen kan si noe annet..

Les: Jeg vil ikke være her mer!

Takk for at dere leser, tenk dere om nå 🥰

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#labarnavære #spania #norge #bunny #bunnytrash

8 kommentarer
    1. Eg har sagt heile tida, denne plandemien er eitt ledd i å innføra agenda 2030, og WEFs, FNs, og EUs verdsherredøme. Alle skal tvingast til lydegheit, og dei som ikkje er “produktive”, eller vil underkasta seg deira naziregime, vil der drivast klappjakt på.
      For å kunna innføra dette regimet, må den vestlege verda destabiliserast og ruinerast.
      Det fyrste landet som kjem til å bukke under, er USA, og dei er godt på veg, og så fylgjer Europa etter i dragsuget.
      Agenda 2030, sa Erna Solberg at berre var ein konspirasjonsteori, for så å stå i FN og seia at agenda 2030, er det me treng, og er det me vil ha.
      Nazikjerringa frå Bergen vil nok ha dette, men me er monge som slett ikkje vil ha det.
      Nazisjefen Bill Gates, har foreslått i FN, at alle dei som ikkje har tatt femte “boosteren”, skal missa tilgongen til kontoen sin, og at der må innførast id-merking for å halda kontroll på dette. Akkurat som me skulle vera ein annan saueflokk.
      Dessverre er der alt for monge “sauer” som kjem til å godta dette, då dei trur at det er av det gode, så dei vil nok klara å innføra det, og då verte det tøffe kår for oss som ikkje finn oss i det.

    2. Det hele er bare så uendelig trist. Tror det er på tide å innse at de som presser på for vaksine nå og kontrollpasset fører en krig mot vanlige mennesker, de ønsker full kontroll over oss. de vil at vi skal bli vaksinejunkies og tigge om neste vaksine, som folk etterhvert må betale for selv, problemet med dette er at vaksinen har farlige bivirkninger, for hver vaksine du tar spiller du russisk rulett med din egen kropp som innsats. Fullstendig enig i, at de som nå forstår hva som skjer, har en plikt til å dele informasjon om sannheten den som tier er ikke bedre enn fienden.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg