Gikk du glipp av det? Du har enda mulighet!!

Da er det blitt kveld, det er skjærtorsdag, og Bunnys Påskemoro er i gang. Jeg «angrer» litt på at jeg postet alle tre påskeinnleggene så tidlig på dagen, men gjort er gjort. Jeg synes selv det er et morsomt konsept, det har kommet inn en del svar, og det vil nok bli vinnere på alle tre påskeinnleggene som ble postet i dag. Jeg kan selvfølgelig ikke godta og publisere de svarene som er kommet før svarfristen er over. Det vil jo avsløre de riktige svarene. Men det er altså mulig enda og fram til midnatt å avgi svar og dermed være med på morsom konkurranse for å vinne flaxlodd og overraskelser. Så sleng dere med!!

Klikk på linker for å delta:

01). «Bunnys BloggFlax PåskeEgg»

02). «Bunnys BloggFlax PåskeNøtt»

03). «Bunnys BloggFlax PåskeQuiz» 

Utenom disse tre innleggene hvor det er muligheter for premier hvis dere deltar, så har jeg postet et ordinært innlegg «Branner ute av kontroll i området her». Det er veldig trist at dette skjer, men jeg tenker at det er viktig at folk lærer seg å passe på. Sørge for at det elektriske er i orden, ikke ta sjanser og ikke leke seg med noe som er brannfarlig. Og i tilfelle ulykke, husk å alltid ha forsikringer i orden!!

Ellers har det vært en rolig dag for PåskeBunny. Var enda sliten i morges og formiddag etter gårdagens tur. I dag har det i tillegg vært veldig overskyet og trykkende vær. Så jeg har rett og slett bare holdt meg hjemme. Men jeg koser meg jeg, det skal ikke stå på det. Hadde deilig frokost sammen med snuppen min og vi hadde sushi til middag. Jentene knør på oss og koser. Snuppen min har hatt fri i dag, for han skal jobbe ellers hele påsken.

Nå skal jeg se litt på NetFlix og sådan. Forlater bloggen, men vil takke dere som har vært innom i dag, og husk at dere har enda fram til midnatt til å delta på de tre «påskekonkurransene» over, det vil komme tre nye i morgen, og der vil også dagens vinnere bli opplyst.

Ha en fortsatt fin påskekveld 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#påske #skjærtorsdag #bunny #bunnytrash

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg