Fredag er lørdag, masse engasjement på blogg!

Som jeg fortalte i forrige innlegg så kom her plutselig et stort engasjement for et blogginnlegg jeg postet for snart to år siden. Innlegget heter «Rasisme er motbydelig, hilsen rasist i 2020» og handler om hvordan begrepene rasisme og rasist har endret seg med årene for å kunne stemple stadig flere som rasister. Mer om dette hvis dere klikker dere inn på mitt forrige innlegg som dere finner her: «Jo takk, mer statsrasisme!».

Et annet innlegg jeg postet i går som har fått kraftig medvind er innlegget «Navnekonkurranse – hjelp meg» hvor det utloves premie til den som kommer med det navnet som passer seg best på tohjulingen min. Det er ennå tid til å komme med forslag da jeg ikke avslutter konkurransen før forslagene «dør ut». Så det kan bli en liten stund til. Morsomt å se at såpass mange vil være med på å finne det riktige navnet. Tusen takk!

Ellers har jeg bedrevet litt husarbeide her hjemme. Vasket gulv, klær, kopper og sådan. Gått tur med jentene og diverse. Så her har timene fløyet, og snart er det både ettermiddag og kveld. Venter på at snuppen min kommer hjem hvert øyeblikk. Vi skal ha lørdag i dag. Vi har altså byttet fredag og lørdag, og med det så blir det musikk, drinker, spekemat, snacks, shots, chillidip og moro på balkongen her i kveld. Får også besøk av ei venninne vi ikke har sett på en stund. Kanskje noen andre også, hvem vet? Uansett, her er det duket for en bra kveld. Leiligheten er klar 😜👍🏾

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#fredag #lørdag #helg #bunny #bunnytrash

5 kommentarer

Siste innlegg