Fire grunner til at jeg ikke har hatt korona.

Siden begynnelsen av pandemien er det en gruppe mennesker i samfunnet som ikke har hatt korona i det hele tatt, deriblant meg selv. Samtidig har jeg lest om, hørt om og observert at ganske mange faktisk har fått påvist viruset både to og tre ganger. Noen har til og med opplevd å være isolert med en koronainfisert person uten å bli smittet, deriblant meg igjen, noe som høres veldig rart ut hvis viruset virkelig er så smittsomt som vi har blitt fortalt.

Personlig syntes jeg det var merkelig allerede for snart to år siden da jeg stadig måtte sitte inneklemt i overfylte busser bestående av beboere som tilhørte det stedet i landet hvor smitten var høyest og hvor det var flest dødsfall. Vel og merke var samtlige av de omkomne nærmere 90 år og ville nok gått bort da uansett, men dét betydde ikke noe den gang. Den gang var beskjeden at de døde AV korona. Etter vaksineringene dør enda flere, men nå dør de MED korona. Narrativet har blitt endret 180 grader.

En professor i immunologi og biokjemi, Dr. Cliona O’Farelly, professor i immunologi og biokjemi uttalte nylig at det først og fremst er fire grunner til at enkeltpersoner har unngått viruset helt. Her kommer de fire!

Nummer 1 fremmer professoren som den mest logiske grunnen, som er at jeg rett og slett har vært utrolig forsiktig og/eller heldig. Da tenker jeg at vi går for heldig da, tatt i betraktning det jeg skrev over om disse bussene og det faktum at jeg bor her jeg bor. Videre kan jeg jo si at jeg har vært nærkontakt flere ganger med smittede og sittet i karantene flere ganger gjennom pandemien etter å ha oppholdt meg i timesvis sammen med koronasmittede i lukkede små rom. Attpåtil var jeg i isolasjon en hel uke sammen med min samboer som da hadde korona. Og jeg har aldri vært i nærheten av disse såkalte mRNA-vaksinene. Uvaksinert med andre ord!

Nummer 2 er at grunnen til at jeg ikke har fått covid ganske enkelt kan skyldes det faktum at jeg har et veldig godt immunsystem.

Nummer 3, nå begynner dette å bli interessant, men desto bedre, nå begynner dette å bli morsomt! Årsak nummer tre kan være at jeg har en sterk sosioøkonomisk bakgrunn.

Nummer 4, grunn nummer 4 kan skyldes noe som beskrives som «ekstremt bemerkelsesverdig», altså en medfødt immunresponssignatur! Det interessante her er at professoren forteller at det nå studeres for å finne ut om enkeltpersoner bare har medfødt immunitet mot korona.

Dette bringer meg faktisk nesten et helt år tilbake i tid da medblogger «Gryende» (<— link til innlegg) tok dette opp i en serie innlegg i fjor sommer. Det faktum at noen faktisk er immune. Hun forklarte dette steg for steg og opplevde å bli gjort narr av fra enkeltpersoner, blant annet av medblogger «Geriatriks» som kledde seg som en klovn med noe stappet opp i nesa og parykk på for å gjøre ekstra narr av mennesker som har gått «livets harde skole». Han så faktisk smartere ut med det antrekket, men det er bare min personlige mening, så får andre ha sin mening om akkurat dét, no problem.

Men!! For meg er det besynderlig hvordan ting trekkes frem nå som om dette er helt ny kunnskap. Altså professoren uttaler «at det studeres for å finne ut om enkeltpersoner bare har medfødt immunitet mot korona». Hahaha.. altså hvordan har dem funnet frem til å lage dette mRNA-et uten? Her har vi sittet å lurt på hvorfor de har drevet en propaganda i å få alle til å la seg injisere med disse såkalte vaksinene, inkludert immune dom faktisk er immune. Så er de «liksom» ikke kommet lengre enn at de nå innrømmer immuniteten. Hehe..

For å sitere professoren: «Jeg tror disse fire tingene er veldig viktige: din sosioøkonomiske status, din generelle helse, hvordan du oppfører deg, og deretter denne medfødte immuniteten».

Hva skal jeg si, min sosioøkonomiske status kan man bare stryke ut, min generelle helse, jeg har flere diagnoser enn jeg har fingre, noen alvorlige, og jeg tilhører risikogruppa iflg helsemyndighetene, så da stryker vi den også. Hvordan jeg oppfører meg, da handler det om hvor forsiktig jeg har vært, da er vi tilbake til bussene, hvor jeg bor, jeg er ikke vaksinert og så videre, så da stryker vi den også, hvis hun da ikke mener at det er en fordel et jeg ikke har latt meg vaksinere? Og til slutt, naturlig immunitet!

«For å bekrefte denne teorien om naturlig immunitet undersøker forskerne for tiden mennesker fra 40 forskjellige land, som alle har vært i nær kontakt med koronainfiserte personer uten engang å bli smittet».

Det er jo morsomt at de later som om de ikke visste om naturlig immunitet før nå, mens «konspirasjonsteoretikere» og personer fra «livets harde skole» har påpekt dette i et år. Det at det heller ikke nevnes hva som fremkom i rapporter i august i fjor, som jeg skrev om i september 2021 at «fullvaksinerte» som er blitt smittet av covid (delta) er bærere av 251 ganger så mye virus i nesen som ikke-vaksinerte med smitte.

Den eneste av de fire grunnene som denne professoren, legen, biologen, immunologen og whatever som faktisk kan stemme er at jeg er naturlig immun og eventuelt heldig. Men jeg må jo si at det er besynderlig rart at en professor i immunologi ikke nevner noe om at mennesker kan «booste» immunforsvaret sitt med først og fremst D-vitaminer, deretter C-vitaminer og Sink. Det er det jeg har holdt meg til, og jeg tror på å styrke immunforsvaret. Rart at ikke helsemyndigheter, professorer og leger sier noe særlig om det, de har jo alltid ellers vært så flinke til å påpeke den slags. En annen ting er jo som jeg nevnte om hvor mye mer virus vaksinerte har i nesa kontra uvaksinerte, så det kan jo også være at jeg ikke har fått covid fordi jeg ikke har blitt injisert i armen med det de kaller «mRNA-vaksiner».

Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid #korona #vaksine #immunolog #biolog #forskning #naturligimmunitet #mrna #lege #professor #ekspert #helsemyndigheter #livetshardeskole #norge #bunny #bunnytrash

12 kommentarer
    1. Som meg da , bortsett fra at jeg tar ikke buss . Ellers helt likt . Da er vi minst to i denne faretruende situasjonen (hehehe)

      1. Jeg er ufør, i den grad at jeg ikke har lov å kjøre bil. Skjebnens ironi var jo å flytte til en tettbebodd invandrerbydel rett før første lockdown, men har gått bra for min del, ingen stikk og ingen kåvid. Tenker går bra dette, det verste har jo i bunn og grunn alt tullet frem og tilbake fra myndighetenes side.

    2. Tja, veit ikkje heilt kva eg skal seia 🤔.
      Som deg, så har eg eitt visst antall diagnosar, minst ein av dei er rekna som svært alvorleg, samt nokre alvorlege, og absolutt i faregruppe 1.
      Stort sett har eg levd som normalt gjennom heile plandemien. Gitt ein god dag i det meste av smitteverntiltak, og vore nærkontakt til fleire som har hatt corona.
      Som uvaksinert, må vel eg reknast som superheldeg som ikkje har fått driten 🤣.
      Ein gamal mann, heime der eg vaks opp, sa til meg, du må ikkje bekymra deg for alle sjukdomane som går, for gjer du det, får du dei garantert. Eg spurte ein lege nokre år seinare, om det var noko i det. Ja, sa han, for når du bekymrer deg, svekker du immunforsvaret, og då verte du lettare mottakelig.
      Med all skremselspropagandaen, må jo folk vera fulle av bekymring, og nokon sågar av angst, og altså meir mottakelig for smitte.
      Eg trur faktisk meir på det, enn på usansynleg flaks.

      1. Det var hva jeg prøvde å få fram i begynnelsen av denne plandemien, etter «sjokket» la seg, for i begynnelsen var der bekymring, «hva skjer» liksom, så ja ble skremt. Etterhvert ble man jo mer rasjonell og tenkte på hva faen driver disse folka med, masse fryktspredning, derav ble jeg mer påpasselig med å huske ta vitaminene mine og sådan, for å ta noen vaksine basert på frykt var ikke aktuelt. Frykten gikk over til irritasjon da man fikk en konstant følelse av at noe skurrer. Det kan jo også vært en medvirkende faktor til at en har holdt seg frisk, å heller bli sint i stedet for å leve i frykt. Det er nok av reelle ting å frykte enn å gi etter for dette bullshitet hvor professorer og eksperter nå kommer fram med ting ei «street-snart» pub-jente serverte på blogg for et år siden.

        1. 👍 😊 Ja, sinne er faktisk mykje betre enn frykt i slike tilfeller.
          Ein skal ikkje kimse av ei alminneleg barjente.
          Det er fleire eksempel på at dei er smartare enn folk med “all verdas utdanning” og flotte titlar 😊.

    3. Jeg har heller ikke hatt korona og har nok ikke et sterkt immunforsvar i utgangspunktet, siden jeg blant annet har en autoimmun sykdom. I tillegg har jeg i alle disse årene med pandemi jobbet i restaurantbransjen og har hatt nærkontakt med maaaange mennesker uten å ha blitt smittet. Men det skal også sies at vi har vært nazi med smittevernsregler hos oss. Vi har også hatt lukkede selskap der det i ettertid viste seg at noen av gjestene hadde korona og smittet andre gjester, men ikke oss. (Dette har vært etter at smitteversreglene ble opphevet) Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke har blitt smittet, men jeg har vasket hender og desinfisert utrolig mye på jobb. Utenom jobb har jeg bestet ikke hatt nærkontakter og jeg har heller ikke oppsøkt steder med mange mennesker. Rett og slett for at vi skulle slippe å stenge bedriften vår på grunn av at jeg hadde blitt smittet andre steder enn det jeg kunne blitt på jobb. Flaks eller uflaks. Sannelig om jeg vet, men jeg har uansett gjort det jeg kunne for å begrense smitte både hos meg selv og andre, på akkurat samme måte som jeg gjør ellers også i forbindelse med influensa, omgangssyke osv. Rett og slett fordi jeg tar hensyn til at andre ikke ønsker å bli smittet med sykdom og fordi at hvis man blir syk og eier egen bedrift som lager mat, så må man stenge og tape omsetning. Sånn er det bare.😊

      1. Ja, kan godt tenkes jeg bare har vært heldig. Det vet man jo ikke. De fire grunnene som er dratt opp i innlegget her er som jeg har skrevet uttalelser fra en professor i immunologi, biokjemi og sådan. Resten er jo bare tanker. Fint at noen skjønner det, selv om Kjerringtanker ikke skjønte det, hehe.. men vi får fortsette og holde oss koronafri, noe har vi, eller noe har vi gjort riktig. Selv om vi ikke vet akkurat hva det er 😜

    4. Jeg er og uvaksinert. Bodd i Oslo sentrum gjennom hele pandemien, levd bortimot normalt. Selvsagt brukt sunn fornuft men har fortsatt ikke hatt det. min andre bror som også bor i Oslo har heller ikke fått Korona. Mens mor og mine andre søsken som har tatt vaksina som bor ute i distriknorge har hatt det opptill flere ganger.

      Her har vi nok bare vært “heldige” 😀

      Det hadde vært morro å fått konkrete tall på dette. men det er vell ikke interessant å ha fokus på vil jeg tro.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg