En bloggers bekjennelser!

Nå må det sies at jeg savner min venninne og medblogger «Gryende» og hennes «bekjennelser». Nå har det vært mye fravær fra hennes side her på plattformen, og jeg håper virkelig det er jobben hennes som har gjort henne så fraværende siste par ukene. Jeg tror ikke covid biter på den dama, så det er nok jobb. Det som er med Gry er at hun virkelig går «all inn» for det hun bedriver i øyeblikket, så da hjelper det ikke mye å sende melding eller sådan, for mobilen ligger vel gjemt i et skap eller noe. Håper hun drar inn masse tips da!!

«Gryende» sitt siste innlegg ble lagt ut 23/1 og handlet om massemorderens sirkus. Det kan dere lese her: «Gal i hodet, men frisk til sinns».

Ellers for egen del, så er jeg vel mer tilstede på blogg enn noen gang, én ting er en plandemi gjennom siste to årene, totalt fravær av jobboppdrag, flere lockdowns, restriksjoner og mye faenskap. En annen ting er karantene og isolering som ser ut til å bli oftere og oftere for egen del. Nå sist var det jo snuppen min som hadde fått covid da, og det gikk jo heldigvis veldig bra, litt host og snufs første dag og litt muskelverk andre dag så var det over. Det er jo det psykiske spillet som myndighetene bedriver mot befolkningen som er det verste nå. I går kveld åpnet landet igjen, nesten hundre prosent, det henger igjen litt restriksjoner i utelivsbransjen, men ellers skal det være greit.

Selv har jeg ingen trang for å dra på pub eller klubb til festings formål. Maset om en meter, munnbind hist og her, anspente vakter og betjening som lett hisser seg opp eller blir overivrige maktutøvere, tyttebærpoliti, det suger moroa ut av denslags, så det gidder hverken snuppen min eller jeg å bruke penger på. En annen ting er at det viruset kan gjerne mutere et par ganger til for min del. Venter ennå på den berømte pokémon-varianten.

Så her er jeg da. Bloggen fungerer fint etter jeg fikk ny URL på den, men alt av linker og sådan som har blitt delt på Facebook av meg og andre gjennom flere år har jo blitt radert og fjernet av Facebook. Konsekvensene av det har jo vært en kraftig nedgang i antall sidevisninger. Da alt dette tekniske skjedde hadde jeg hatt plassering 4-10 i over én måned med inntak av et par dager med 11-12 plass. I dag er jeg omsider tilbake på topp 10, dog med færre sidevisninger. Men har holdt «hodet over vannet» takket være flotteste medblogger «Lene Elisabeth» og dere lesere.

Bunny Trash har verdens beste lesere, flotteste folka!

Bloggen er den samme, samfunnsaktuelle temaer, forbannelser over galskapen i verden og ubrukelige politikere og indoktrinerte velgere. Dette ispedd med personlige tanker, oppfatninger, meninger og følelser. Noen personlige opplevelser kommer innimellom sammen med ytringer om bloggverdenen og ellers litt variert fra underholdningssiden. Så folkens, takk for at dere leser, husk å dele innlegg også, spre gamle og nye innlegg all over Facebook og sosiale media. Make Bunny Trash Great Again!

Bunny Trash er jo Great uansett, men dere skjønner hva jeg mener!

Har dere lest innleggene som ble postet i går?

«Korthusene faller!»

«No Hijab Day»

«Hva F er det som skjer??! Uskyldige dyr faktisk!!»

«Ny mobil!»

«Denne teksten ga meg grøss!»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#enbloggersbekjennelser #gryende #leneelisabeth #bunny #bunnytrash

20 kommentarer

Siste innlegg