Hva fa** er det som skjer?? Uskyldige dyr faktisk!!

Året var 1998 mener jeg å huske. Jeg gikk Helse og miljø-linja på videregående og før jeg gikk til skolen leste jeg Harstad Tidende, lokalavisa i byen der jeg vokste opp. Jeg reagerte med vantro over hva som var det store tema i avisen den dagen, det var skikkelig motbydelig, jeg klarte ikke engang skjønne hva som gjør at noen kommer inn på tanken engang. Men dagen ble satt i mitt minne for alltid, før denne dagen ante jeg ikke at slikt pågikk, det er helt skrudd!

Da jeg kom på skolen var jeg litt forsinket, jeg kom for sent, timen var allerede begynt. Jeg lusket meg stille inn i klasserommet og satte meg på plassen min. Lærerinnen holdt undervisning, og jeg ble så forundret over at hun som satt på plassen foran meg satt og gråt. Ingen så ut til å bry seg, så jeg måtte spørre henne hva som er greia, hvorfor hun var så lei seg, hvorfor hun gråt. Svaret jeg fikk kommer jeg aldri forbi: «postmannen har voldtatt kua mi».

Da var det altså sant det som sto i avisen. En mann hadde satt opp en krakk bak ei ku i Kongsvik, et lite sted utenfor Harstad. Der hadde han blitt tatt på fersk gjerning idet han sto bak kuen og voldtok henne. Jeg kunne ikke trøste hun jenta i klassen min, jeg ble så satt ut at jeg hadde ikke ord. Jeg fant intet å si. Hva faen liksom?!!

Nå sitter jeg her og leser en artikkel postet av NRK i går om et overgrepsnettverk som begår voldtekter av dyr. Hester og hunder. Det er så jævlig kvalmt!!

Gjerningspersonene møtes på nett og reiser over landegrenser for å utføre overgrep på dyr. Noen bønder har sett krakker plassert bak dyrene sine. Andre har oppdaget ugjerningen mens det skjer, men personen har forlatt stedet før de har kunnet bli konfrontert. En mann ble for en måned siden dømt til to år og seks måneder fengsel for å ha hatt seksuell omgang med rundt 40 hunder over en periode på ti år. Dette er «mennesker» som bruker chattegrupper på sosiale media der de avtaler møter seg imellom hvor de blant annet låner ut dyr til seksuell omgang.

Link: Avdekker flere overgrep mot dyr (NRK)

HVA FAEN SKJER??!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#voldtekt #overgrep #kyr #hester #hunder #dyr #bunny #bunnytrash

17 kommentarer

Siste innlegg