Bunnys julekalenderpakke dag 9 går til 😜

Min intensjon med denne julekalenderen var at dette skulle være en morsom greie, en måte å kunne stille litt opp for andre. Alle der ute, bloggere og bloggløse lesere har sine greier, noen sliter med sykdommer, skader, økonomi og hva det måtte være. Og jeg skulle gjerne gjort hva enn det måtte være til at Heidi og Kari kunne slippe ME, at hun andre Heidi kunne bli erklært kreftfri for alltid, at Helene kunne få et tett og varmt hjem. At Monica fikk være sammen med barna sine hver bursdag og jul, og så videre og så videre. At Linda kunne slippe smertene, at Asbjørn skulle kunne slippe angsten, at Vivian kunne få en mirakelkur. Men jeg har ikke makt til å rette på all den urettferdighet. Men jeg kan innimellom lage til noe som kanskje får tankene vekk litt, jeg kan gi små ting som jeg forsøker overføre god energi med, jeg kan dele flax og håpe den kan gi Solliv hyttedrømmen, eller AudMarit mer stabilitet.

Jeg tenker at jo flere jeg greier å samle rundt dette, desto mer positivt kan det være for noen av oss. Da ser jeg ikke nødvendigheten å sende meg meldinger om at det er for tidkrevende å lese dette, for tungt å skrive tre små bokstaver eller denslags. Jeg tvinger ingen til å være med selv om jeg ønsker at flest mulig vil delta på dette. Jeg tenker, bare ikke si noe hvis dette ikke er for dere, hvis det er for tungt, for tidkrevende. Bare gjør hva dere selv har lyst til. Dette er hva jeg bruker min advent til. Så tusen takk alle sammen som gir det hele mening, tusen takk ❤️

Minner om at jo oftere dere deltar, og har 3 rette, desto større sjanse er det for å bli trukket til å få den ekstra kule lykke-kalenderpakken på julaften!! 

La oss kjøre julekalender.

3 spørsmål postes i et innlegg hver kveld klokken 20:00, de må besvares innen klokken 19:30 dagen derpå. 3 spørsmål postes hver morgen klokken 08:00, de må besvares innen klokken 19:30 samme dag!!

Svarer du riktig på alle tre spørsmål i et av innleggene, da har du 1 mulighet til å bli trukket til å få tilsendt julekalenderpakke, svarer du riktig på tre spørsmål i begge innleggene, så har du 2 muligheter til å bli trukket!

Om dette er forvirrende, bare klikk innom Bunnys Julekalender klokken åtte hver morgen og kveld og svar på noen korte superenkle spørsmål. Jo mer du deltar, desto større sjanse for å få kalenderpakke(r)!

I kveldsinnleggene ser dere hvem som er den heldige som ble trukket til å motta neste julekalenderpakke 😜👍🏾

Med det sagt så er det nå tid å avsløre hvem som får tilsendt dagens julekalenderpakke. Alle som har svart alternativer 1a, 2a og 3a på kveldsinnlegget i går og alle som svarte 1a, 2a og 3a på morgeninnlegget i dag var med i trekningen. Den som ble trukket i dag 9 desember av 24 stykker (enda noen nedtil å motta dagens julekalenderpakke:


Gratulerer!!

Og nå til kveldens tre spørsmål for ekstra mulighet til å bli den som får kalenderpakke i morgen:

01). Det heter i dag noe helt annet, men het opprinnelig Ypocras? Hva er det?

a) Toddy

b) Akevitt

c) Gløgg

02). Hvilken medblogger har festet med Kongen på balkongen?

a) Karidansen

b) Frodith

c) Gryende

03). Hvilken fantastisk superstjerne spleiset Snuppen og Bunny? ❤️

a) Kylie Minogue

b) LP

c) Madonna

Lykke til!

Og forresten, i noen av kalendergavene er det kanskje flaxlodd – vinner dere på lodd, så del gjerne med noen 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#julekalender #moro #julegøy #snømann #jinglebells #minions #adventskalender #bloggflax #jul #flax #bunny #bunnytrash

20 kommentarer

Siste innlegg