Når livet går fra 0 til 100!

Er noen timer siden jeg våknet og sto opp, veldig klar for denne dagen og hva den tilbyr. Hellige måne jeg har venta på denne dagen.

Rutiner er kommet av seg selv, sette i gang tassimoen min, lage litt deilig kaffe med baileyssmak, spille musikk i bakgrunnen mens jeg koser meg med røyk og kaffe. Det er den faste rutinen, deretter blir det meste gjordt i tilfeldig rekkefølge.

I dag en kattevask på badet, frokost til jentene, deretter litt kos. Så begynte jeg å rydde litt i leiligheten. Masse glede innabords, ser så frem til kvelden, snuppen min og jeg skal få en opplevelse man sjelden får.

Les: Endelig, den store dagen!

Det har seg faktisk slik at det var Madonna som gjorde at vi i det hele tatt møttes, det var hun som fikk samtalen vår igang, vi er begge store fans og hadde vært på flere Madonna-konserter før vi møttes og begynte reise sammen rundt i Europa for å oppleve Madonna.

Det var det jeg begynte plutselig å tenke på, hvor prisgitt det er, fra å vokse opp i et hjem med en alkoholisert far, vold og mobbing. For så å havne helt på kjøret selv, bli narkoman og leve ruset hver dag i mange år, bevege seg i et kriminelt miljø hvor de en omgikks kunne drepe for noen usle tusenlapper, mennesker en visste hvem var ble funnet druknet i enten bekk eller fiskevann, hvor en av ens beste venner ble slått nesten til døde med ei jernstang, rullet inn i et gulvteppe, kjørt til skogs og etterlatt for å dø en smertefull grusom død.

Jeg fikk plutselig masse refleksjoner om den veien livet mitt har gått, fra å stå fram som homofil i en liten by i nord, tettstedet som raskt ekskluderer de som stiller seg annerledes, overgrepene en ble utsatt for, de psykiske belastningene, og det evige ønsket om å komme seg vekk.

Nå sitter jeg her 13 Madonna-konserter rundt om i Europa senere, mange reiser innom kulturer og ukulturer rundt om i verden, alle opplevelsene og erfaringene, alle timene på solrike badestrender, på de flotteste restauranter og de kuleste klubber.

Nå sitter jeg her sammen med snuppen min, eller han er ikke her akkurat nå, for han er på jobb. Men vi sitter her likevel, uten noe tullgjeld, men med helt nyoppusset leilighet kjøpt i våre navn, vi sitter her med et innholdsrikt liv med konsertbilletter og flybilletter til både Polen og Nederland.

Vi sitter her klare for å fortsette alle de gleder livet gir, vi har hverandre og jentene våre. Jeg har min lille familie, musikken og substans.

I kveld blir det hjemmelaget pizza, mye forskjellig godt i glasset, og omsider konserten med Madonna (Paramount+) som lockdown fratok oss for 18 måneder siden. Madame X.

Dagen i dag er en markering på alt det bra som har vært, og alt det fantastiske vi har igjen og oppleve. Ønsker dere alle en riktig god helg 🥰

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#madonna #madamex #paramount #reise #konsert #kultur #livsstil #glede #narkoman #homofil #homo #familie #sammhold #hjem #minlillefamilie #kjærlighet #bunnytrash

14 kommentarer

Siste innlegg