Begge hjerter koser seg i kveld.

Nå er snuppen min og jeg på Safran Indisk Restaurant her i Drammen og storkoser oss med deilig deilig mat. Da snuppen min hadde kveldsjobb i går bestemte vi oss for å flytte alle hjerters dag, Valentines Day, til i dag.

Litt snacks før maten, ser kjedelig ut sikkert, men jeg synes det er krute godt, den grønne sausen er en skikkelig «piff».

Ikke så glad i alkohol til maten denne karen, for meg er Coca-Cola best da. Og da unner jeg meg det på vår Valentines Day.

Chilli Garlic Naan.

Tandoori Sauce styrke 4

Helt nydelig var dette, perfekt, love it!!

Dette blir mitt siste innlegg her i dag, jeg har lagt ut to innlegg tidligere, det er «Når du våkner til dette i eget hjem» og «Kirsebær- Cherry og Cocktail». Les hvis dere ikke har lest allerede, oppfordrer også til å klikke inn på underskriftskampanjen som det er linket til i førstnevnte innlegg.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sol #frø #tomat #planter #vår #norge #bunny #bunnytrash

6 kommentarer

Siste innlegg