Alternativ livsstil: hårfarging!

Som noen husker så reagerte jeg på Helge Lurås sine uttalelser om menn som bruker sminke. Jeg hadde mitt motsvar til saken, og dermed begynte jeg å skrive disse blogginnleggene om ‘alternativ livsstil’.

Det begynte som nevnt med innlegget om sminke som dere kan lese HER. Dette ble etterfulgt med et innlegg om menn og sko som dere kan lese HER.

I dag blir kveldens innlegg om å farge håret. Har man lyst å farge håret, uansett om en er kvinne, kjønnsflyter eller mann, så gjør det, gjør det, gjennomfør det! Jeg tenker slike som Helge Lurås helt sikkert også mener at menn som farger håret er mindre menn, tross alt er jo ikke hårfarge noe annet enn sminke, sminke for håret.

Fuck stereotyper, fuck hva andre mener. Nå har jeg hatt blått hår noen uker, før det var det grått og før det var det gult. I kveld har jeg altså farget det fra blått til ‘cosmic blue’. Jeg er veldig fornøyd, det ser svart ut, så jeg gleder meg til å se det i morgen i dagslys.

Haha.. god natt!! 😜




Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#alternativlivsstil #livsstil #sminke #sko #hårfarge #homo #beyourself #staytrue #yousrewhoyouare #whoyouate #alternativ #bunny #bunnytrash

15 kommentarer

Siste innlegg