Alternativ livsstil: sko!!

Ikke min sko!!!

Å avslutte dagens blogging med konseptet ‘Hverdagsliv’ har herved gått ut. Vi har det fint her, snuppen min, jentene våre og jeg, sjefskaninen, kongen på balkongen. Ikke så mye mer å si om den saken. Vi har varme i leiligheten og mat både i fryser og kjøleskap. Så da jeg nylig kom over en artikkel skrevet av Helge Lurås på nettstedet «iNyheter», der han «slo ned på» menn som bruker sminke, og påstår at man er mindre mann om man bruker sminke. Da fikk jeg en idé om å prøve ut «alternativ livsstil» som konsept, for er det noe jeg ikke er, så er det A4 og fastsatt i en «boks». Jeg kan finne på å bruke sminke, og jeg liker blomster i hjemmet. Om det gjør meg til noe mindre mann, so be it 😂

Dere kan lese innlegget til Helge Lurås om menn som bruker sminke, og mitt svar her: «Sminke for menn».

Så tar vi dette videre, for når enkelte greier å stigmatisere menn som bruker sminke som «mindre menn», så er det vel også noen som kan finne det helt forkastelig med menn som har 70+ par sko stående i skohyllene. Da snakker jeg ikke vanlige tursko eller lakksko til findressen. Nei her snakker vi noe heeelt annet, og jeg har dratt fram noen alternativer fra mine egne hyller.

Dette er sko som jeg tenker jeg kommer til å bruke mer av nå når høsten kicker inn 😜

Her snakker vi boots, solide boots med metall og lenker. Veldig tunge, men jeg elsker dem!!

Spisse cowboy boots, er det hva dette kalles? Svindyre, handmade, ergo ingen er like. Elsker disse også!!

Rock Denim boots, tunge disse også. Tidvis går jeg mye i svart med røde innslag. Da passer disse meg perfekt!!

Månesko fra slutten av 70’tallet. Disse er arvet, og forblir hos meg til livet ender, haha..

Metallic røde spikesko som snuppen min fant på Wish. Ikke dyre. Disse selger dem ikke mer, men jeg håper de dukker opp igjen, husker de hadde dem i flere farger, og jeg ønsker meg absolutt alle!!

Hva tenker dere folkens, blir man mindre mann av sko som ikke kan kjøpes på herreavdelingen til Skoringen, Eurosko og så videre? Liker dere sko?

Takk for titten, nå tar jeg kveld 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#alternativ #livsstil #alternativlivsstil #boots #månesko #spikesko #bunny #bunnytrash

18 kommentarer

Siste innlegg