5 aktuelle tema i dag.

Farmen Kjendis blir stadig skrevet om i et desperat forsøk på å tiltrekke seere. Nå er det en muslim i gjengen som har blitt storbonde og viser tydelig hva som skjer når han har gått fra gårdsgutt til storbonde. Da tømmer han ut likøren og med det fratar alle den gleden av å kunne få seg en smak. Dette fordi han er oppdratt slik, rett og slett. Utøve makt når en blir gitt makt. En kan jo tenke litt på hvordan det måtte bli når det blir mange nok av islams følgere på stortinget, når de får regjerende makt i Norge. Hva som blir lov og ikke lov. De som tenker på diktaturet vi lever under i dag, kan jo tenke på hvordan det vil bli da. Nå har vi jo faktisk åpnet for terrorister her til lands, Taliban, vi forhandler med dem og vi kaster mange hundrevis av millioner norske kroner til dem. Bare en liten tanke om veien som er pekt ut for oss.

I november 2020 ble to kvinner i Bergen straffet for å ha brutt ‘koronaregler’ etter at byrådet hadde vedtatt et forbud mot private sammenkomster med over fem deltakere, og mot sammenkomster der avstandskravet på en meter ikke kunne overholdes. Kvinnene erkjente de faktiske forhold, men nektet å vedta bøtene, den ene på 12 000 kroner eller 24 dager fengsel, og den andre på 6000 kroner eller 12 dagers fengsel. Dommen er blitt anket og de dømtes advokater uttalte at dommen fra tingretten var feil og måtte kjennes ugyldig med begrunnelse at forskriften byrådet hadde vedtatt, ikke lå innenfor det politikere har hjemmel til å bestemme og at dommen strider mot Den europeiske menneskerettskonvensjon. Kvinnene ble enstemmig frifunnet.

Dette tar meg tilbake til da alle de inngripende påbud, tiltak, restriksjoner og forbud ble innført her til lands. Jeg påpekte at dette er brudd på både grunnloven og menneskerettighetene våre, alt fra munnbind, til hvem vi skal omgås, til hvor mange gjester man kan ha i egne hjem. Jeg uttalte at vi må stå opp mot dette og ikke bukke under og la dem innføre totaldiktatur. Myndighetene har lurt og misbrukt befolkningen hele veien, og de gjør det enda, fordi befolkningen lar dem. Nå går folk rundt med munnbind, masker og visir, totalt indoktrinerte i frykt og prøver unngå det unngåelige, bretter opp armene for å la seg injisere og injisere og injisere med noe de ikke vet hva er, eller hva det gjør, og ikke minst, at det ikke fungerer mot det myndigheter osv sa det skulle fungere mot. Ære være disse to kvinnene som sto opp for sine rettigheter og menneskerettigheter. Min fulle respekt, jeg er stolt av dere damer, ring meg!!

Bloggeren «Geriatriks» som har gått hardt ut mot de som ikke har latt seg injisere av dette de i dag kaller vaksiner. Etter å først ha endret definisjonen på hva vaksiner er, etter de også endret definisjonen på hva en pandemi er, og så videre og så videre. I tillegg til det faktum at dette de nå kaller ‘vaksiner’ faktisk enda ikke er godkjent som vaksiner. «Geriatriks» har nå fått covid i hus, han er ikke alene om det, tross injiseringer, men det han sutrer over denne gang er at husholdningen på tre må teste seg, og prisen på testene, at de ikke er gratis.

Etter å ha lest dette så må jeg påpeke dette med menneskerettigheter, ingen kan tvinge deg til disse daglige hurtigtestene, de fungerer ikke likevel som de skal, du trenger ikke betale for å stikke noen pinne opp der. Dette er frivillig, hvis man ikke er fullstendig indoktrinert. Dette er ikke noe å sutre for, snart har hele landet covid, og ingen kan tvinge noen til å stikke pinner opp i nesa flere ganger daglig. Hvorfor ikke heller bare ta på deg den blå parykken og stikke fremmedlegemer oppi nesa som du bruker gjøre når du skal latterliggjøre meningsmotstandere, ta gjerne noen gratisinjiseringer til, så kanskje myndighetene blir så fornøyde med deg at du slipper pinne i nesa, til slutt. Personlig skjønner jeg ikke at det er så gærnt når du kan dytte alt mulig annet opp der i forsøk på å latterliggjøre andre. Alle som har gått «Livets Harde Skole» er dumme sier du, hehe.. personlig tenker jeg at å lære av livet er det smarteste en gjør!

Det er nå godt at jeg har ny mobil og får lese oppdateringer fra både latterlige statsstøttet media og deres ensidige agenda, alternative media som har bredere perspektiv og fokus, og hva bloggere tar seg til og tenker på om dagene. Det er jo varierende og fruktbart. Jeg ser for eksempel at «Kari Engesvik» har fått pakker fra Japan, og det er sikkert kjempegøy, jeg skal inn og lese der når jeg er ferdig med dette innlegget. Jeg er veldig glad for pakkene hennes ikke er fra Kina, jeg tror de fleste over hele verden er lei av pakker fra Kina nå..

Når jeg har lest litt blogger og sådan så skal jeg begynne å tenke på middag her. Vi hadde «Chicken Tandoori med sting» her forleden, og det ble litt igjen av sausen. Indiske sauser er jo bare fantastisk godt, så i dag skal jeg lage mer saus, steke kylling, koke ris og steke Nanbrød. Yupp, det blir indisk til middag i dag også, haha.. 😜

Link: Tanker jeg hadde i går.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#samfunn #plandemi #bunny #bunnytrash

6 kommentarer
      1. Det ble visst noe tull med innkjøp, så inntil videre er det ikke nok tester til dette regimet som er innført. Noen steder får man tester, andre ikke. Vi har en eske her, men jeg rører de ikke, i 9 av 10 tilfeller viser de negativ selv om en er positiv. En effektiv måte til å få folk til å tro at de ikke har covid og dermed bevege seg ute i samfunnet og spre. Slik har de holdt på i to år snart. I går fikk snuppen min påvist covid, da regner jeg med at jeg også har det eller får det nå. Det vil jeg få konstatert med symptomer eller pcr-test om noen dager. Hurtigtester er humbug, ingen grunn til å stikke ting opp nesa i tide og utide. Takk, disse bildene er noen år gamle, dukket opp igjen nylig, måtte le, noen kilo tyngre der, men like søt, haha 😜🥰😘

      1. Elsker indisk, og det som er bra er at han andre her følger mine matpreferanser. Da vi møttes for hundre år siden så likte han ikke sushi, nå elsker han det. Sauser har han aldri vært glad i, men nå slurper han indisk som om han var gamle fru Anker-Hansen med sin portvin.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg