35 ÅR SIDEN!!! PSYYYKT!! HVOR GAMMEL ER JEG??!!

Ikke noe å henge seg opp i, folk er akkurat så ung som man føler seg, så da er ikke det noe å huske på. Unyttig informasjon som bare tar unødvendig plass. Jeg gjentar, man er akkurat så ung som man føler seg!! Og det gjelder Madonna også!

Jeg skjønner jo at lavmåls bunngrums av noen insekter aldri kommer til å gi seg med den pesingen i kommentarfeltene om Madonnas utseende og alder. Jeg skjønner ganske enkelt ikke tankegangen. Dama jobber og står på, er produktiv og meget dyktig i hva hun gjør – så hyler og skriker folk om at hun burde pensjonere seg, slutte å jobbe og bare trekke seg tilbake. Og folk som av forskjellige grunner, det være på grunn av helse, skade eller whatever, får negativitet rettet mot seg fordi dem faktisk har lagt opp. Er det ikke rart?

Og når det gjelder utseendet til Madonna. Det er sjalusi. Bare sjalusi. Hun kan gjøre hva hun vil med utseendet sitt, se ut som hun vil. Slik har hun alltid vært, en kameleon, og hun bryr seg ikke hva andre mener, hun er et alle tiders forbilde!

Anyways, det har poppet opp på feeden min på facebook flere ganger i dag, og første gang skvatt jeg. Bilde av Madonnas album «Like a prayer» med følgende tekst «For 35 år siden i dag gikk Madonnas låt «Like a prayer» inn på førsteplass på hitlistene».

Det var 35 år siden i går, men nonetheless!! Hallo, bare svoooosj!! 35 år siden!!! Det albumet er enda mitt favorittalbum gjennom tidene. Og låten «Like a prayer» er like kul i dag som den gang! Gjennom all tid, også i dag, dukker det stadig opp ny musikk som fenger, er catchy og topper hitlistene, men etterhvert blir jeg lei det meste. Blir aldri lei «Like a prayer».

Jeg husker vi skulle bo på Bjerkvik Hotell da albumet ble sluppet. Tante, onkel, to fettere, min stefar, mamma, min søster og jeg. Jeg sverget å være rampete hele turen hvis ikke noen kjøpte Madonna-kassetten til meg. Mamma visste jeg ville holde ord, så da var det å svinge innom en bensinstasjon og kjøpe kassetten.

Kassett ja, hehe.. for de som ikke vet hva en kassett er: google it!! Jeg elsket momentant de tre første låtene på A-siden av kassetten, og den første på B-siden. Men etterhvert når jeg lyttet, omg, et gjennomført bra album fra begynnelse til slutt.

35 år siden ja.. sukk.. til helga skal jeg drikke meg full som den ungdommen jeg enda er, hahaha.. 🐰

Ønsker meg enda DENNE! 👈🏽 klikk for fan!!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#madonna #bedtimestories #bunny #bunnytrash

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg