Zipliner ned verdens største hoppbakke!


Det var 18/7, altså for en uke siden la jeg ut et blogginnlegg hvor jeg så kjekk i trynet la frem at jeg skal ta zipliner ned Vikersundbakken. Dette står jeg enda ved.

Vikersundbakken er en skiflygningsbakke i Vikersund Hoppsenter som ligger i Modum kommune. Vikersundbakken er Nordens eneste skiflygingsbakke med K-punkt på 200 meter og en bakkestørrelse på 240 meter. Det vil si at denne bakken er da også verdens største hoppbakke (sammen med Letalnica ved Planica i Slovenia).

Klart jeg kjenner angst ved dette, men det er jo det som er så fantastisk deilig, hele rushet er jo å banke dritten av angsten og bli høy på adrenalin.

Altså om jeg driter eller pisser på meg, eller om snoppen min krymper og forsvinner inn i meg så får det bare være. Kanskje jeg spyr all the way down?!! Svimer av?!! Hvem vet, ingen  vet, ikke engang Bunny Trash selv vet, og det er jo litt spennende. Får ta på meg en bleie!

Nå er det slik at snuppen min begynte i går på tre uker ferie. Så i løpet av denne perioden må jo dette la seg gjennomføre. Så da tenker jeg at så snart værappen min viser sol en dag så bestiller jeg tur med ziplinern den dagen. Utfordringen da blir å finne noen som kan frakte meg til og fra uten at det skal koste så mye. Buss kan jeg ikke da, for det blir jeg jo dødssyk av. Snuppen må jo også være med, hvis han ikke får være tilskuer til dette så blir han vel grinete på meg så det. Så da håper jeg bare noen kan få oss oppover den dagen det blir sol på appen. I dag viser den regn hver dag, men hallo vi bor i området med flest soldager på landsbasis, då dette ordner seg!!

Hellige Madonna å jeg gleder meg!

Noen andre som har lyst?


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vikersundbakken #modum #vikersund #zipliner #skiflygningsbakke #hoppbakke #verdensstørstehoppbakke #yuuhuu #sol #sommer #ferie #været #drammen

6 kommentarer
      1. Tenkt på dette hver dag i en uke, så nå er det bare å kline til. Blir garantert å skrive om den opplevelsen ja.. skal sjekke ut om dem har kamera der, slik dem har i Berg- og dalbaner og slike ting. Det hadde vært moro.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg