Vet dere hvem Medbloggertrollet er?!

Vet dere hvem medbloggertrollet er? Haha.. kjært barn har mange navn. Jeg forundrer meg likevel stadig over at voksne mennesker bedriver ytringer i sosiale medier, og når en kommenterer det som blir skrevet, uten å være ufin, men bare beint fram prøver komme med konstruktivt innspill så klikker vedkommende i vinkel i stedet for å konversere eller føre en dialog. Kommentarer som «det var rette rævva som feis», «du er en hater og en mobber», «lykke til med bloggingen», «misunnelsen lenge leve, jeg ser rett gjennom deg», og vips så kommer det et innlegg der man blir fremstilt som en stalker og et troll, en hater og en mobber. Og et til og et til og et til. Når voksne folk er slik, tenk hvordan barna blir.

Det minner meg om et innlegg jeg leste for ikke så lenge siden, «Livet med Vesla – Fjortis», et ganske bra innlegg faktisk. Klikker dere på navnet så kommer dere direkte til innlegget. Jeg må sitere et utsagn fra det innlegget; «En fjortis er ikke en alder, men en tilstand…».

Anyways, nettopp kommet hjem, vært ute i flere timer. Først gikk jeg sammen med snuppen min til sentrum da han skulle på jobb, derfra tok jeg bussen til Gulskogen kjøpesenter litt utenfor sentrum, kjøpte meg en lekker ryggsekk, akkurat passe stor, vanntett, sterke reimer og helt svart slik at den passer til whatever jeg har på meg ellers når jeg bruker den. Så tuslet jeg meg en runde sentrum rundt. Deretter gikk jeg til treningssenteret og tok meg en time på tredemølla og to runder med Kranglefanten. Føler at det nå begynner å bli et vennskap mellom meg og Kranglefanten, men det gjenstår å se neste gang vi møtes. Hellige kaninmåne.. så før jeg tuslet meg hjem var jeg innom Kiwi. De har nå 100 grams pakker med røykalaks til 12;40 kr, så jeg røsket med meg sammen med melk, fiskeboller og poteter. Så da er planen klar for kveldsmiddagen når snuppen min kommer hjem.

Nå skal jeg bare puste litt før jeg tar runden lokalt her med jentene, vi må liksom vente litt da de nettopp har fått sin middag. Fortsatt fin fin kveld, klem fra medbloggertrollet og supersjefskaninen Bunny 😜😘

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#fjortis #medbloggertroll #sjefskanin #bunny #bunnytrash

25 kommentarer
    1. Huff, da!😜
      Det skrevne ord kan oppfattes sterkere enn det er ment vet du.😅
      Har du sett at jeg har fått fjernet et irritasjonsmoment i dag? Da tenker jeg at kvelden din blir fin likevel, jeg.🤣

      1. Ikke ta opp alvorlige temaer hvis du forventer at alle skal gi deg tommel opp og rævsleik, Bunny er alltid i nærheten, og er det noe som engasjerer Bunny så er Bunny gjerne med å diskutere, men da med voksne folk..

        Haha.. ja, det var veldig hyggelig å se deg, det er et fint bilde av deg du bruker, liker det 😜👍🏾🥰

        1. Det er helt sant. Man må tåle at andre er uenige. Hvis ikke hadde det jo blitt dritkjedelig.😅😜
          Ja, takk og lov at jeg endelig fikk til det bildet altså.😅

          1. Jeg var liksom ikke uenig engang, kom med tilføyninger/innspill og meninger om.. når man da får svar som minner om da man gikk i sjette klasse, bokstavelig talt… og blir omtalt på sådan vis 🤪 et par stykker her på blogg gir jeg opp altså. Ja fint du fikk det til, jeg har et snev av OCD, og den flekken plaget meg 🤣🤣🤣

      1. Beklager! Jeg har blandet litt hva dere har skrevet 🙈 Hun skriver at de stygge kommentarene fra deg blir skrevet på ulike fb grupper. Var de jeg siktet til, for der blir det jo skrevet så masse tydeligvis 🙈 Så mellom lesingen, der jeg avsluttet med lesing fra deg så satt jeg bare igjen med tanken: Hvilke grupper er det snakk om?! 😅 Ser nå jeg postet hos feil for at den skulle bli forstått 🙈 Det «klør» litt at alt blir så overdramatisert og at du blir hengt ut som en hatefull mobber. Jeg fikk med meg innleggene fra dere begge tidligere der det ble ytret ganske mye sterkt om deg fra hennes side, som jeg har vanskeligheter med å forstå hvor kommer fra. Vi tolker ting tydeligvis veldig forskjellig.

        1. Det er ikke snakk om grupper i flertall, det mennesket der dramatiserer og lager forestillinger så over grensen at det faktisk blir ren løgn. Jeg kommenterte litt fram og tilbake i én gruppe hvor hun har postet 473 innlegg. En barnevernsgruppe, men vanskelig for henne å holde oversikt da hun poster innleggene sine i alle grupper på Facebook som er rus-relatert eller har med barnevern å gjøre. Og enhver som sier at hun spammer, eller i det hele tatt sier noe hun ikke liker er «misunnelig mobber» og blir blokkert, hehe.. skal ingenting til. Mvh Medbloggertrollet 😜

          1. Haha! Da skjønner jeg litt mer. Neidu, det har jeg óg fått med meg. Helt krise ille. Man blir litt matt av hele greien..

            1. Men da vet jeg det, en blogger som ikke vil ha kommentarer. Er ikke den bloggen jeg leser mest da den bare er eventyr, overdrivelser, gjentakelser og drama. Leser heller blogger der det er velkomment med innspill, kommunikasjon og dialog.. hyggelig at du stakk innom forresten 😜👍🏾

              1. Joda. Må bare kommentere, men det må så klart være utelukkende en form for applaus til hun. En hyllest av en kommentar. Ellers er det faktisk mobbing 😂 forstå det den som kan.

    2. Er der fleire enn hu rauda frå Hønefoss som driv med slikt?
      I forhold til slike, er det berre å tenkja stakkars lille menneske, du kan ikkje ha det mykje godt, og gå vidare.
      Eg er sikker på at me er monge fleire som set svært stor pris på ditt arbeid gjennom bloggen, enn dei som skriv slikt.
      So keep up your good work 👍😊.

      1. Her er det jeg som har kommentert en annen blogg, og da får slike fjortiskommentarer tilbake.. også selvfølgelig så blir man hengt ut med løgner og vrangforestillinger på blogg. Denne er verre enn Kjerringa fra Hønefoss, for hun går det i det minste an å ha en slags form for dialog med i forhold til denne fjolla.. det er ganske snålt opplegg enkelte kjører, for en del av hensikten med blogging er jo å ha dialog og kommunikasjon med de som leser innleggene. Da svarer man ikke slik.

        1. Au da, der er altså fleire, og sågar verre enn kjerringa frå Hønefoss 🤔. Då er det gale.
          Joda, fekk med meg at du hadde kommentert i ein annan blogg, og at reaksjonen var hinsides ein kvar fornuft.

            1. Nei, forstod på ditt svar til CA kven det var.
              Dessverre så har hu hengt seg fast på ein krok, og kjem ikkje vidare. Det er dessverre fåfengt å prøve å bidra med innspel der i gården. Om det er aldreg så positivt, så vil det oppfattast negativt. Det er berre slik det er.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg