To Paralgin Forte og tre sprøyteinjeksjoner.

Onsdag morgen, eller tidlig på formiddagen dro jeg ned til sentrum. Der var jeg innom lokalene hvor en kunne forhåndsstemme. Et rosa papir i sin boks, og et lyseblått papir i sin boks, så var dét gjordt, jeg har stemt, og forbeholdt meg retten til å fortsette klage på all den elendige politikk som føres her til lands.

Så snudde dagen og jeg befant meg på klinikk. Først inntok jeg to paralgin forte, så ble jeg liggende en stund. Så fikk jeg tre sprøyter injisert. Nå snakker jeg ikke om sprøytespisser som føres forsiktig inn under huden og inn i en blodåre for å tappe litt blod, altså ta en blodprøve. Blodprøver har jeg tatt så mange av i mitt liv, og må vel fortsette med totusen blodprøver til før jeg ender opp i min grav, så det gidder jeg aldri skrive om engang her på bloggen. Nei, jeg snakker om lange tykke sprøytespisser hvor du kjenner at disse føres langt inn i kjøttet og, sprøyten vris på, og det gjør vondt i marg og bein.

Det kan hende det var flere sprøyter, injiseringer, enn bare tre. Men det var tre jeg kjente, følte og husker. En stund etterpå ble det ytterligere to Paralgin forte til. Med det hadde jeg inntatt dobbel dose enn anbefalt av legen på resepten min.

Mitt siste innlegg her på bloggen ble postet dagen før, tirsdag ettermiddag/tidlig kveld klokken 18:58. Innlegget heter «Vinn, vinn, vinn!», og det kan dere lese ved å klikke på gitte link! Nå er jeg innom her for første gang siden da, sier hei, og ønsker dere en riktig fin søndag. Takk for titten 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#hverdagsliv #bunnytrash #bunny

14 kommentarer
    1. Hei, tilbake?
      Hva er det nå du styrer med??
      Satser og håper på at alt er bare bra, eller gikk det hardt for seg
      i valglokalet?
      Venter på en mer utfyllende oppdatering, enn så lenge: God bedring (?)
      Klem Vibbe <3

      1. Normalt ville jeg sagt at jeg styrer med rattet, men jeg kjører jo ikke bil, så.. er vel hjernen min som styrer det meste her. Gikk veldig greit for seg i stemmelokalet, rett inn og rett ut, tok under et minutt. Takk, takk, klem, klem 🥰🐰

    2. Kjære deg, hva er det som har skjedd?
      Jeg forhåndsstemte dagen etter de satte opp bodene, og godt er det å være ferdig med det. Så får vi se hvem som skal styre å stelle etter valget i september. Klems 🤗

    3. Uff, hva har skjedd? Så mange sprøyter 🫢🥴 Stakkars! 😞 Høres ikke greit ut. Jeg må bare forholde meg til nåler og sånt når jeg har hjernehinnebetennelse, og det er noen år siden sist heldigvis 🙂

    4. Bank i bordet (hardt) håper sprøytene virker og det ikke blir så mange flere. Skjønner det sånn at det blir flere. Av og til er det desverre slik og man må puste med magen å stå an av. God bedring til deg 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg