Tenåringenes nye store idol på TikTok!

Emory Andrew Tate III (født 14. desember 1986) er en britisk-amerikansk kickbokser og TikTok-personlighet. Etter sin kickboksing-karriere fikk Tate oppmerksomhet i media for sine kontroversielle synspunkt på saker som seksuelt overgrep og seksuell trakassering. Og nå har han visstnok konvertert til Islam, kjøpt seg Koran og fremmer bruk av machete. Det som er skummelt her er at mannen nå får stadig flere følgere, og norsk media har nå begynt å gjøre ungdommene oppmerksomme på han, hvilket øker hans antall følgere.

Tate fikk mediaoppmerksomhet i 2016 da han ble fjernet fra den 17. sesongen av Big Brother etter en video ble sluppet, hvor man så ham slå en kvinne med et belte. Han ble deretter fjernet fra showet. Tate sa først at handlingene var utført under samtykke; senere uttalte han at bildene hadde blitt manipulert.

Han fikk senere oppmerksomhet for sine Twitter-meldinger, hvor han beskrev sitt syn på hva som kunne kvalifiseres som seksuell trakassering under Harvey Weinsteins seksuelle overgrepsaker, samt påstander om at «ofre for seksuelle overgrep deler ansvaret for overgrepene». Tre av Tates Twitter-kontoer ble suspendert på forskjellige tidspunkter, og han er blitt bannlyst fra plattformen.

Tate flyttet til Romania i 2017 ettersom at Storbritannias politi hadde 11 siktelser mot ham. Han forklarte i en video at det var enklere å få voldtektssaker henlagt i Øst-Europa, og at det var en av hovedgrunnene til at han flyttet til Romania.

I april 2022 rapporterte The Daily Beast at Tates hus hadde blitt raidet av rumensk politi i forbindelse med en etterforskning angående menneskehandel og voldtekt, på bakgrunn av rapporter om at en amerikansk kvinne hadde blitt fanget på eiendommen mot sin egen vilje. Rumenske myndigheter fant både en rumensk kvinne og en amerikansk kvinne på eiendommen. Per april 2022 har rumenske myndigheter uttalt at etterforskningen fremdeles pågår. En talsperson for det amerikanske utenriksdepartementet bekreftet den rapporterte bortføringen, men nektet å kommentere ytterligere, med henvisning til personvernhensyn.

På TikTok poserer Andrew Tate med sigarer, dyre biler og luksusklær – mens han lærer titusenvis av unge menn at kvinner er underordnet menn og at depresjon ikke er ekte. Han fremmer islam og anbefaler også å anskaffe seg machete liggende ved siden av sengen.

Les om machete her: «Fremmedfrykt..»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#andrewtate #influencer #bunny #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Kickboxing (som i profilert commers)- er en seriøs sport hahaha – jauda…Har overhodet ikke fordommer på noe som helst, men det er visse ting jeg ikke tar helt seriøst, av erfaring – my bad sikkert

      1. Litt usikker på hva du mente her nå. Men jeg tar heller ikke kickboksing seriøst, jeg tar derimot seriøst at en mann får masse følgere og bruker den påvirkningen han har til å undertrykke kvinner, skaffe våpen og følge en indoktrinerende politisk ideologi. Dette er farlig, særlig mtp alt annet denne mannen har gjort. Ikke akkurat godheten selv.

    2. Dette er e tragedie for Romania hvis denne mannen får fortsette. Romania er ett herlig, og ikke minst fredelig og trygt land . Jeg sammenligner det med Norge på -70tallet. Barna kan leke trygt på store lekeplasser utenfor kjøpesenter, mens foreldrene sitter inne og drikker kaffe.. barna løper ut og inn.. det tar ikke lang tid før ondskapen fester seg hvis han får fortsette, håper rumenske menn har bedre vett, og at myndighetene utviser og utleverer denne mannen til England.

    3. Hei igjen 😊🌹🇳🇴👍
      Noe er forferdelig galt og eg er oppriktig bekymret for neste generasjons fremtid når eg ser hva de er mest opptatt av😡
      Eg blir ikke sint,egentlig heller,men veldig lei meg.
      Men,ønsker man endring (på fokus) må man starte med seg selv,sine relasjoner og omgivelser 👍
      Ingen kan gjøre alt,men alle kan gjøre noe,eg jobber aktivt med å prøve å påvirke til en holdningsendring der eg er og med de ressurser eg har til rådighet,har holdt på med det en stund no og blir stadig tankefull over hvor «enkelt» det er 👍
      Kan ta et eksempel :
      Eg har ikke klippet gresset i hagen mer en gang denne sesongen,eg vet at det ikke ser pent ut,men alle som spør eller kommenterer det skal få vite grunnen – og det er ikke fordi at eg ikke gidder.
      Eg vil rett og slett gi levevilkår til hundrevis av forskjellige arter som ikke har livsgrunnlag i jorden der plenene skal være mest mulig trimmet og striglet,piggsvin trenger litt gress å gjemme seg i,maur,larver,mark,biller osv er alle avhengig av frodig gress og god jord for å overleve,det får de i min hage.Bier og humler trenger steder der ville blomster og karse vokser osv.
      Naboen min har lagt kunstgess på nedsiden av huset mot sjø,ingenting vokser og gror der.En dag eg kom ut var nabojenta kommet inn i min hage og hun hadde med seg en liten hov som hun forsøkte å fange sommerfugler i,min hage er full av sommerfugler,borte i deres hage er det ingen.
      Eg sa til henne at hun ikke fikk fange sommerfugler i min hage og at det var en grunn for at de var der,hun svarte at hun bare fanget dem å slapp dem ut igjen etter en liten stund,eg forklarte henne at når hun slapp dem ut så hadde sannsynligvis fått skader de ellers ikke ville fått så hun måtte la dem være i fred.Skulle hun fange sommerfugler måtte hun gjøre det på den andre siden av gjerdet.Eg tror eg ga henne flere ting å tenke på den dagen….og har ikke sett henne fange noe som helst siden.
      Det er helt udiskutabelt at barn og folk ellers ikke hører,men ser hva vi gjør.
      Vi kan ikke vente på at den handlingslammede saueflokken som «styrer» landet skal steppe opp,det er ikke tid,vi må hver og en av oss ta ansvar og utgangspunktet må være at vi burde hatt en bunnløs respekt for livet som gir oss liv,det har vi ikke 😡
      Verden brenner,dyr og mennesker lider,det er ingen ende på galskapen i sikte,vi er noen fryktelige avskyelige egoister,det er det vi er,rett og slett – og når eg da ser hva folk er opptatt av,så blir eg bare lei meg.
      Stakkars bier,humler og andre «ubetydelige» liv som bare finner asfalt og kunstgress å leve på…..
      Håper du ikke har noe imot at eg kom noen par mil utenfor temaet her 🦋😊
      Hilsen synskepeggy

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg