Ta vare på din neste og NRK-klipp som YouTube og FB sletter!

I dag har jeg postet tre innlegg tidligere, to av de var «Hvorfor Queer-ideologi del 1» og «Hvorfor Queer-ideologi del 2». To innlegg som nesten ingen leste, eller en del leste, men langt færre enn andre innlegg jeg poster.  Det må sies, jeg hadde ikke forventet at så mange skulle lese det. Jeg har postet mange innlegg gjennom årene om hvordan homofile har det, hvordan homofile behandles i samfunnet, homofobien som folk later som at ikke eksisterer. Stadig økende islamisering i politikken, samfunnet og ellers i Norge. Import av en ukultur medbragt av mennesker som mener homofile ikke har livets rett, at det er greit å drepe homofile, kun fordi homofile er homofile.

Det er greit for veldig mange å ignorere den virkelige verden, å late som. Så hvorfor skulle det være annerledes når jeg legger ut innlegg om transfobi? At norske journalister skriver artikler som kan forverre situasjonen for transpersoner. Det er bare slik det er, intet hørt intet sett, da eksisterer det ikke.

To iranske 32-åringer ble nylig hengt i et fengsel i Iran fordi de var homofile. De to ble dømt til døden for «seksuell omgang mellom menn» og hengt i byen Maragheh. Da hadde de tilbrakt seks år på dødscelle før de nå til slutt ble drept av det iranske regimet. Disse to skal ha blitt hengt inne i fengslet, men ellers er Iran notorisk beryktet for å henrette homofile ved å henge dem i heisekraner på offentlige steder. Bruken av kran er en særlig grusom drapsmetode. Den fører til en langt mer pinefull død enn tradisjonell henging ved bruk av for eksempel fall-lem der den dødsdømte ofte knekker nakken. Når kran benyttes, heises personen opp fra bakken med løkken rundt halsen og kveles langsomt. I islams rike skal den dødsdømte tydeligvis lide mest mulig før døden inntreffer.

Link: «Forfølgelsen av homofile angår oss» (Dagen)

Men slik er det, noen kan skrive om hva homofile, transpersoner og LGBTQ-personer blir utsatt for og opplever verden over, også her i Norge, men det er altså det tema som ignoreres mest. Her i Norge kan man få til oppmerksomhet rundt dette, da snakker vi Pride og parader, regnbuer og farger og alle er så glade mens det står på og poster profilbilder på Facebook med regnbuefarger, da har man gjort sitt. Så later man som alt er så fint og flott. Og ingen tar til ordet mot alle disse som skriver stygge ting på nettet, de som oppfordrer til å brenne regnbueflaggene og så videre. Dette temaet er faktisk blant de verste på sosiale medier. Det er stort sett bare haterne som tar til ordet, andre gjemmer seg.

Anyways, nettopp nå så snuppen min og jeg syvende episode av sesong 6 av «Queer Eye» på NetFlix. Dette er da en serie med et gjeng homofile menn som reiser rundt i Texas og hjelper mennesker til et bedre liv. De dem besøker i hver episode er nominerte pga hva de har gjort for andre. Jeg ble veldig beveget av denne episode syv som heter «Snow White of Central Texas» som er om en kvinne som har på daværende tidspunkt har 173 dyr på gården sin som hun har reddet fra elendighet og død. 60 av disse dyrene er funksjonshemmede og trenger ekstra støtte. Videre har hun ordnet det slik at barn som også har spesielle behov får komme til denne gården og være sammen med dyrene, og hva dette betyr.

Det er fucking amazing, når vi så denne episoden så hadde jeg bare sååå lyst å reise til denne gården, hilse på alle dyrene, barna, og denne fantastiske damen!! Veldig bra serie! Vi har ikke sett tidligere sesonger, bare noen episoder av siste sesong, men skal se tidligere sesonger, for dette er veldig bra!

Så fra de glade homofile guttene på «Queer Eye» på NetFlix, så en tur hit til Norge og vår alles kjære flotte sannhetskanal NRK (ironi). Sjekk ut dette folkens, dette er en samling klipp fra diverse av NRK’s sendinger. DETTE KLIPPET HANDLER IKKE OM HOMOFILI, MEN NOE HELT ANNET, OG ALLE BØR SE! Dette er klipp som blir sensurert av YouTube og Facebook. Jeg oppfordrer til å faktisk se denne videoen, eller jeg mener lytte, det viktigste her er å lytte, jeg vet at veldig få klikker på linker til videoer her, men cum on, dere tåler å se fem minutter av denne videoen vel? Den varer i 11-12 minutter, men se 5 minutter så velger dere om dere vil fortsette.

Link: NRK-klipp som YouTube og FB sletter!

Og med det sagt så er det slik at klokken nærmer seg midnatt, i morgen er det fredag, snuppen min har frihelg og vi skal hygge og kose oss masse. Det håper jeg dere også gjør – og husk, stå opp for din neste!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#menneskerettigheter #homofile #transpersoner #lgbtq #medmenneskelighet #queereye #netflix #fabfive #islam #iran #dødsstraff #sharia #islamisering #pandemi #nrk #bunny #bunnytrash

9 kommentarer
    1. Queer eye høres flott ut å se ja. Jeg får ha det på den etterhvert veldig lange lista mi over ting å se. Man skulle tro at folk som “går hjemme hele dagen” (ja, vi blir kritisert vi også) har masse tid å se serier, siden vi har hele dagen på oss. Men jeg har ikke energi nok til det hele tiden, så da blir det mer en periodisk greie.
      Nrk er det sjelden jeg ser på. Bortsett fra sånne sesongprogrammer som melodi grand prix en gang i blant.
      Jeg pleier ikke å feire med regnbueflagget selv. Men jeg synes det er flott med de som gjør det. Jeg har ingen fordommer, så det handler ikke om det.
      Jeg gleder meg til helg. Her har vi alle fri, og vi skal ha bursdagsfeiring også. Kaker og annet godt ♥
      Kos dere med fredag og helg ♥

      1. Jeg ser heller ikke NRK, de har jeg boikottet forlengst, unntaket er en sjelden utgave av Debatten eller finalen av ESC. Denne videoen jeg har linket til burde du se, den burde ALLE se! Alle burde dele den også!!

    2. Alle har en kamp å kjempe, i alle fall mange har det, og vi klarer ikke å kjempe alle kampene. Det er grusomt og trist alt det forferdelige og all uretten som blir gjort mot homofile. Det er så bra at du skriver og opplyser, og dette med henging i kraner høres sadistisk og avskyelig ut. Vi er vel alle oss selv nærmest, av åpenbare og riktige grunner. Min “kamp” handler om ME, som er en følge av det jeg går gjennom, og fordommer, urett og misforståelser mht andre ME-syke.

      Så videoklippet. Veldig bra! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg