Starstruck: klarer dere gjette dette?

Illustrasjonsbilde. Det er IKKE disse som gjelder i spørsmålet jeg stiller, men de 10 alternativene i forrige innlegg. Se link 👇🏽

I går postet jeg DETTE INNLEGGET hvor jeg spurte om dere kunne svare på hvem kjendisene er på de 10 bildene. Det er kommet, ikke mange, men noen svar. Dere har enda mulighet til å svare.

Det jeg vil spørre om i dag er hvor mange av disse 10 i FORRIGE INNLEGG dere tror jeg har sett, møtt eller truffet irl, altså i virkeligheten? Og klarer dere gjette hvem?

Jeg kan røpe at det er flere enn én og færre enn 10 😜

🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWe: Link!!

Følg Bunny på Facebook: Link!!

#kjendiser #konkurranse #bunnytrash #bunny

12 kommentarer
      1. Ser man det ser man det.. jeg tenkte ikke på at dette kunne misforståes, men det er ikke bildet i dette innlegget som gjelder, men bildene av de 10 i forrige innlegg… 🐰

    1. Formålet med barnetrygden
      Et sentralt formål med barnetrygden er at den skal bidra til å dekke utgifter i forbindelse med det å ha barn. Barnetrygden skal dessuten virke omfordelende mellom familier med og uten barn med sikte på å utjamne inntektsforskjeller til fordel for barnefamiliene.

      Den utvidede barnetrygden til enslige forsørgere skal bidra til å dekke merkostnader en enslig mor eller far har som følge av at vedkommende bor alene med barnet i en egen husholdning.

      Når noen mennesker kan se seg råd til å sette barnetrygden på sparekonto til barnet/barna, mens andre er helt avhengig av den for å betjene faste utgifter, hvorfor er ikke barnetrygden behovsprøvd?

      Er du engasjert i viktige samfunnsspørsmål kan du bruke bloggen til å stille konkrete spm til politikere. Det er mange å ta av…gjør det til en fast spalte?

    2. Tja, hvem kan du ha møtt på ? Madonna og Britney Spears har kommet frem, men den tredje da ? Hmm, her må jeg nok bruke eliminasjonsmetoden, så Albert Einstein utgår dermed. Han døde i 1955, da var nok ikke du påtenkt engang.Men det er 2 mulige kandidater på blokka, og som begge har vært i Norge. Begge de 2 som du har møtt er kjente pop-divaer, så jeg tar sats og gjetter på erke-divaen av dem alle og tipper at den tredje personen da er Lauren Bacall !
      Og har jeg full pott igjen nå, ja da blir det ellevill hoppedans rundt stuebordet 😁👍

    3. Da gjetter jeg fort på Nelson Mandela. Han var i Oslo 1993 og mottok sin fredspris. Det var han jeg tenkte på først, men falt rett i diva-fellen.

      krysser fingre og tær igjen. 🤞

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg