Spilte inn TikTok, fikk deilig fersk laks til middag!

Dagen i dag har virkelig gått unna. Vet egentlig ikke helt hvor den ble av. Har suset rundt, men fikk ihvertfall tatt turen til Hageland igjen, kjøpt jord og blomster. Så nå har jeg fått opp alle blomsterkassene på bygget her. Enda bare Stemor i kassene da, må vente litt til før jeg fyller på med andre planter. Eller kanskje ikke, melder opp mot 20 grader her i Drammen neste uke, men varmen begynner komme allerede til helga. Oh yeah, DET gleder vi oss til folkens!! Ikke sant?? Hurra for global oppvarming!!

Anyways, har jeg egentlig fortalt her på bloggen at snuppen min er en sånn TikToker? Yupp! Jeg følger ikke med på disse videosnuttene annet enn at en og annen dukker opp hist og her. Men jeg sitter jo her og hører på når han har sånn «live». Blir som en slags direktesending der han er i dialog med de som følger han. For å ha «live» må man ha passert 10k følgere.

Personlig er jeg ikke noe glad i TikTok. Der inne florerer det virkelig med insekter (lavmål bunngrums av noen nettroll). Jeg orker bare ikke. Det er veldig mye homohets fra hovedsaklig muhammedanere da. Slike analfabeter og deres kebabnorsk. Og litt andre fjols. Men med snuppen min er det utrolig morsomt med disse, for der andre blir irriterte og frustrerte av disse insektene så preller alt av han som vann på gåsa, han ler seg seg skvett ihjel av dem. Og når snuppen min begynner å le så.. han håndterer dem så jævlig bra. Folk har lagt merke til dette, og digger han. Klart de må digge han, fantastisk type!!

«Sam Yang TikTok-Dinner»

Jeg ler litt også av disse vennene han har fått inne på TikTok. De kaller seg ting som jeg aldri hadde kunnet kommet på. En mann som kaller seg Kasserolleludderet liksom. Hvem kommer på å kalle seg Kasserolleludder liksom??! Hadde vært moro om bloggere hadde vært like morsomme. Tenk om vi hadde hatt et Kasserolleludder på blogg.no, hahaha..

Anyways, fascinerende er det hvordan ting har utviklet seg for snuppen min og den TikToken. Han var nettopp innom ferskvarehandelen Hansen & Andersen og spilte inn en TikTok-video. En idé han fikk da han fikk med seg at de som jobber der følger han på plattformen. Joda, de syntes jo det var rasende festlig å få han på besøk, så de skar opp en halv kilo fersk laks til han, og så fikk han han også med seg en pose med Premium baconsnacks derfra. Perfekt gave, snille folk!!

Helt nydelig mat. Vi har nettopp spist dette, stekt laks med ordentlig ost- og fløtegratinerte poteter. Jentene og snuppen min har sluknet på sofaen alle tre. Veldig fornøyde. Jeg ligger her og undres om jeg skal sende han til å spille inn TikTok på No1 Sushi i morgen, eller Safran Indisk Restaurant? 🤔

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#tiktok #bunnytrash #bunny

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg