Spådommer om bloggtreff fra Bunnys magiske kule!

Alle disse bildene er knipset av meg med min iPhone. Det er samme kulen på alle bildene. Min magiske spåkule som jeg tok fram i dag for å se litt inn i framtiden. Jeg kom til å tenke på den da jeg leste utfordringen fra medblogger Margrethe «Utifriluft»

Tidligere i dag var det noen som klikket inn på samtlige av innleggene mine fra i fjor sommer der jeg forsøkte få til et bloggtreff for blogglesere og bloggere i området her som hadde meldt at de ikke kunne dra på bloggtreff i Trondheim. Det var litt rart, for det ble en del klikk på alle disse innleggene. Så plutselig kom der en melding, om jeg skal arrangere bloggtreff i år også?

Jeg snakket med spåkulen min, så inn i dens mørke dyp. Jeg har jo flere ganger uttalt at etter hva som skjedde i fjor, hvor flere medbloggere ble utidige og påberopte seg å skulle bestemme hva jeg skal og ikke skal i Drammen, fordi der var bloggtreff i Trondheim, så vil jeg ikke gjøre noe slikt igjen. Det ble tilogmed postet et giftig dikt myntet på meg her på blogg.no, og det er når det går opp for en at når man involverer seg med medbloggere som utgir seg for å være venner, og snur på hælen på den måten og viser sitt sanne selv, så har man ikke så veldig lyst å involvere seg med noen som inngår i samme krets, disse kos- og klemfolkene som kan stikke kniven i ryggen på deg straks de har anledning. Men man kan jo ombestemme seg, for det er jo noen bloggere i området her jeg har inntrykk av at de på ekte faktisk er hjertegode.

Men spåkulen min sa nei, jeg burde ikke ombestemme meg. Jeg skal ikke arrangere noe bloggtreff igjen. Selv om bloggtreffet i fjor faktisk var veldig hyggelig. Vi skravlet og koste oss i flere timer i fantastisk fine omgivelser på Gulskogen gård. Jeg hadde stekt vafler, laget laksesnurrer, crabsticksnurrer og kyllingsnurrer. Tok med kake og brus og mer til. På kvelden var vi og spiste på Alpenhaus Restaurant. Var veldig god mat der. Så nei, ingen anger på at jeg anstrengte meg for å få dette til. Men jeg kunne spart meg for å reklamere for bloggtreffet i Trondheim iom responsen jeg fikk fra den kanten da, og fremdeles får, sist i går igjen. Alle som bruker hodet og får med seg på forsiden av blogg.no hva som postes skjønner jo hva jeg refererer til.

Jeg tenker at om noen av min blogg sine lesere har lyst å treffe meg, så er jeg her, og jeg er en åpen og enkel dude, så det er aldri kleint for noen. Hvis noen vil ha selskap om de skal innom byen her, så er ikke jeg vond å be. Det samme tenker jeg om hyggelige bloggere. Men jeg tenker at folk må gå litt inn i seg selv, for falske folk som later som om dem er venner, slikt gidder jeg ikke. Jeg ler når jeg ser hvordan ei bestemt dame turer fram på blogg som en selverklært dronning og skal være venner med alle. Om det er slike folk man liker å ha med å gjøre, haha.. da betakker jeg meg altså virkelig! Åååå ja det er jo såååå hyggelig, la oss ta bilde sammen, to fingre opp på hver hand og seeeeee på meg, haha.. poison ivy!

Men noe interessant fortalte spåkulen min meg, minst tre medbloggere kommer jeg til å møte i sommer, og flere lesere. Lesere jeg aldri har møtt før, og to medbloggere jeg aldri har møtt før, og én medblogger jeg har møtt… mer ville ikke kulen min fortelle meg, så dette er jo litt spennende. Er det noen som tar kontakt? Eller er det noen man går på tilfeldig? En kan aldri vite, kanskje er det noen man egentlig ikke vil «leike» med, eller noen som det faktisk er gøy å henge med. Jeg tenker at moro blir det uansett, for jeg har en del på hjertet som noen trenger høre.

Ha en fin kveld alle sammen!

🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#spåkule #magi #rund #søndag #bunnytrash #bunny

24 kommentarer
    1. Vi kommer gjerne på bloggtreff om det klaffer😊Ja da, jeg er en av drittsekkene fra i fjor. Beklager for det. Trur nok det meste var skrevet i ikke edru tilstand. Har fått mer sansen for deg etter det😊 (selv om du mistolket noe jeg skrev på Facebook) Kjør på i kjent stil du. Så håper jeg vi har tid og mulighet til å møte❤️

      1. Du hadde ihvertfall baller til å ta det med meg, istedet for denne psykogreia med å poste diverse hist og her. Jeg har kun respekt for deg Tom, så den er grei. Jeg liker ekte, ikke falsk! Rock on dude 😜🐰👍🏾

        1. Hadde vært hyggelig og møtes😊Må få til det en gang😀Så JA for bloggtreff i din regie☺️

          1. Haha.. dere er veldig velkommen til Drammen anytime, Norges varmeste by, men disse bloggtreffarrangementene er det visst noen som har tatt patent på, så det får bare være. Men vi sees en dag Tom, helt sikkert 😜👍🏾🐰

            1. Så lenge man er mer en to-tre bloggere, så er bloggtreff helt riktig😊Jeg var mer trangsynt for et år siden😂😂Hadde nok fått det gøy sammen, det er jeg sikker på😊

              1. Vi var 4 her i fjor, ei som ville komme trakk seg for hun ville ikke havne i konflikt med noen. Jeg synes det er greit å ikke være så veldig mange i forsamlinger når man ikke kjenner hverandre, da får man jo bedre mulighet til å bli litt kjent. Samtidig har jeg hørselsproblemer, og når kvinnfolk skråler så kan det bli too much for me (no offense ladies, men lyse toner hører jeg veldig godt, mens mørke toner hører jeg veldig dårlig). Hørselen er blitt verre siste tiden, så nå står jeg i kø hos spesialist. Men døv eller ei, jeg er veldig sosial og liker treffe mennesker 😊🐰

    2. EXCUSE ME!?!?!
      Seriøst!?? Hva er virkelig greie med å repost sånn dritt!? Unnskyld språkbruken, men dette lukter shitshow i håp om å trone på 2.pl for ATTER en gang å kalle seg Drotning!!
      Kjøss meg! Jepp, du har riktig, det er virkelig “Poison ivy and ME”!!
      Noen trenger et klask i bakhue…tenker eg…

      Men du?? Eg er i allefall med på en minitreff i Bærgen!
      Klem Vibbe 😀

      1. Denne gang redigert med at det handler om tre personer i hennes omgangskrets. Really, som dette er omgangskrets et år etter å ha skrevet sådan om noen. Må hun lengre ut på landet med. Og denne gangen med «kanskje dette innlegget er like aktuelt i dag også?». Ja det burde jo hun vite bedre enn noen. Nei, folk som står utenfor noens hjem og knipser bilder burde man passe seg for, man ser det ikke med første øyekast, men det er noe galt i toppen på den der 🙈 Bergen ja du.. har lyst å dra både til Bergen og Stavanger.. time will tell.. klem 🐰

          1. Du er nå søt, hehe.. jeg må ta en dag av gangen, det er så myyyyyye jeg har lyst til, men jeg er bare en liten Bunny husk 🥰🐰

    3. Jeg skal til Drammen og sender melding når jeg er klar for Drammenstur! 🥰
      Mye styr å ordne med bloggtreff, du hadde det i fjor..Nå kan sikkert noen andre ta den jobben.

      1. Jaaaa… jeg er pålogget 24/7 haha 😜👍🏾🐰 ja, noen andre får ta den biten, så må de også huske å sende søknad til Trondheim 🫣🐰

    4. Å reposte et innlegg hvor det skrives dritt om andre, attpåtil noen alle her vet hvem er, ja det sier sitt om vedkommende, burde fått seg en klask som noen her skrev, men noe sier meg at der har kommet en klask for meget i det hodet 😉

    5. Artig innlegg til utifrilufts utfordring. Ja, det er jo artig å treffe medblogger og jeg håper jeg får anledning igjen en dag:)

      1. Ja, noen medbloggere er artige å møte. Andre kan jeg spare meg for. Det er sånn det er. Ønsker deg gode netter fremover 😊🐰

    6. Åh jeg blir så imponert (not) om noen kommenterer også gjør de det anonymt eller med et “svada” navn så en ikke vet hvem de er. Da kan de like gjerne holde munn og fingrene fra tastaturet, spør du meg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg