Smittesporing og munnbind hjemme?!

Da sitter vi her, snuppen min og jeg. Smittesporingsteamet har bedt oss teste oss på onsdag. Så da gjør vi det. En av sjefene på sykehuset anbefalte oss å bruke munnbind hjemme. Haha.. det skjer ikke. Munnbindpropagandaen må bare dø ut nå mener jeg. Vi sitter ikke inne i eget hjem med munnbind på. Slik er det bare med det. Nå tar vi kveld her med ostesmørbrød og Netflix. Oppdatering i morgen.

Link: Må holde meg hjemme pga covid.

 


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid #korona #vaksine #smitte #fhi #karantene #pandemi #ferdigvaksinert #fullvaksinert #superspredere #myndigheter #norge #bunnytrash

2 kommentarer
      1. Veldig greit at vi har et koselig hi, og en del mat i fryseren, og røyk har jeg. Så da er det ikke noe stress. Eneste er hundemat som jeg egentlig skulle handle i dag, men finner en løsning. Takk Solliv ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg