Slik er min fine lille familie akkurat nå 🥰


Dette blir det korteste innlegget jeg har lagt ut på lang lang tid, men jeg måtte bare.. tok bildet nettopp nå, syntes jentene var så søte der de ligger og boller nesene sine ned i sofaputene.

Og så snuppen min da, vet ikke hvor mange år han har holdt på med de Candy Crush-greiene, men så lenge det gjør han glad, så er jeg glad.

Bildet er så ekte, det er slik vi lever, intet mer, intet mindre og ikke tilgjort.


Nå skal jentene luftes, etterpå skal vi se videre på RuPaul DragRace. Vi er kommet til nesten midten av sesong 11. Vi ser til vi blir trøtte, og i morgen kommer en ny dag.

Natta folkens 😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#familie #mops #minlillefamilie ❤️

6 kommentarer
    1. Hei igjen 😊

      Akkurat sånn er det i min lille familie for tiden også❤Eg har to Sihi Tzuer,Charlie og Elliot,de er søsken fra mit første kull,de er fem år i mai.Moren deres,Luca,døde etter lang tids sykdom i oktober i fjor bare ni år gammel,sorgen var selvsagt stor,men har urnen hennes på hedersplass i stuen.
      I helgen var eg barnevakt for mitt første og,så langt,eneste barnebarn på seks mnd,han er et lite mirakel,rett og slett og eg bare elsker å tilbringe masse tid med han.Hundene er sånn passelig glad når barnebarnet er på besøk,de synes han tar for mye av oppmerksomheten fra dem.
      Eg jobber på natt,tar ekstravakter av og til,men har allikevel mye fri,den fritiden tilbringer eg med hundene og min lille familie og eg nyter det.
      Det eneste triste er at eg ikke får treffe mine søsken og nevøer og nieser,og eg savner dem mye.Kanskje eg får treffe dem på 17.mai,ettårsdagen for når eg såg dem sist.

      Hilsen synskepeggy.

      1. Trist med Luca. Det ar det som er baksiden med slike alternative familier som våre. Men det er verdt det, kjærligheten seirer. Høres ut som du har en fin familie, og de du ikke har sett på et år håper jeg du ser igjen snart 🥰

    2. Du skriver levende og varmt, og interessant å lese om dine tanker om stort og smått. Gleder meg til å lese videre….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg