Skulle ønske det var min hage!!

Nå er det nok husarbeide for i dag, temperaturen må jo nærme seg hundre på balkongen, det er ihvertfall kokende hett, nå har vi virkelig både vår og sommer her på én gang. Jentene har funnet skyggen i enden av sofaen, snuppen er i dusjen, jeg spiller musikk. Gode gamle Johnny Cash, et samlealbum som heter «I walk the Line: The best of Johnny Cash». Akkurat nå er det låta «The man in Black» som ruller. Elsker Johnny Cash!

Skal straks ta meg en dusj jeg også, så skal jeg ut på balkongen og kokes litt i solen med en nyåpnet iskald boks med Solo. Dét er digg altså, iskald Solo på boks i varmen. Yummm..

Tittet forresten på et videoklipp fra YouTube for litt siden. Noen som har marsvin boende i hagen. Jeg kjente jeg ble så utrolig glad i hjertet mitt av å se på disse skapningene. De er virkelig noe for seg selv, noe jeg har skrevet om for en tid tilbake siden i dette innlegget 🥰 Skulle virkelig ønske det var min hage, eller at jeg kunne besøke den hagen 😜

Blir dere glad i hjertet av å se disse? 👇🏾❤️

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#fredag #helg #johnnycash #maninblack #mops #iwalktheline #guineapig #hund #solo #marsvin #kjæledyr #bunny #bunnytrash

11 kommentarer

Siste innlegg