Pytt-i-panne og kontaktet av Drammens Tidende.

Tenkte jeg måtte fortelle hva jeg har spist til middag i dag, det er visst forferdelig interessant på blogg hva andre lager til og spiser til enhver tid. Så da er det jo bare å innrømme det, jeg gjorde det superduperenkelt, for jeg gadd rett og slett ikke lage middag i dag. Dermed slengte jeg en pakke med first price pytt i panne i ei steikepanne, og fire egg i en annen steikepanne. Så ristet jeg to grove brødskiver og slengte (bokstavelig talt) på hver sin middagstallerken. Hadde deretter noen striper med chilli ketchup på hver av skivene. Så delte jeg pytt-i-panne-blandingen på to, halvparten på skiven på den ene tallerkenen, og den andre halvparten på skiven på den andre tallerkenen. Krydret så med svensk (veldig viktig) ‘pommes frites’ krydder. Så toppet jeg det hele med to ferdig stekte (også veldig viktig) speilegg på hver. Voila, dét ble godt!!

Bilde sier du?? Bilde?? Er det krav til bilde også?? Hellige kaninmåne, jeg knipset ikke noe bilde. Vent litt så skal jeg prøve å finne et som ligner… sorry, jeg fant ikke noen pytt-i-panne med egg som lignet min First Price, men jeg fant en blå frosk, se her da👇🏽 var ikke den fiiiin? 😜

Yupp, og tidligere i dag ble jeg oppringt av Drammens Tidende. Jeg kjente ikke nummeret, men jeg svarte. Skjønner ikke hvorfor folk er så redde for å svare nummer dem ikke kjenner. Har man ikke lyst å prate med den som ringer likevel, så er det jo bare å si det og avslutte samtalen.

Anyways, da mannen sa han ringte fra Drammens Tidende så kom det masse tanker i hodet mitt. Det første som slo meg var at nå er det noe med bloggen. Jeg glemmer jo ikke da de for noen år siden ringte meg og fortalte at de ville lage en sak om meg, for de hadde lagt merke til at bloggen min hadde fått en oppsving og så ut til å bli noe populær. Så spurte de om hvorfor? Da jeg svarte at de innleggene som hadde fått høye antall sidevisninger var islamkritiske innlegg, så ville de ikke lage noen sak likevel. Det turde de ikke, vel vel.. Drammens Tidende holder jo til i glasshus midt i sentrum, så det er jo forsovet forståelig.

Neida, det var ikke noe med bloggen denne gang, han spurte om jeg ville abonnere, og da begynte jeg å le. Han la på. Tror dere de ringer igjen?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bunny #bunnytrash

18 kommentarer

Siste innlegg