Politisk parti har endret navn – verdt å få med seg!

Demokratene har vært et kontroversielt lite parti som faktisk kan bygge seg kraftig opp nå. Da hvis det norske folk våkner og innser at man kan ikke tenke Høyre eller Arbeiderparti. Det er ikke noe enten eller, det er mange alternativer, og jeg er sterk i min tro på at bortimot samtlige i regjering og på storting i dag må skiftes ut snarest mulig. Denne retningen det politiske landskapet i Norge har tatt for vanlige folk, kan ikke fortsette. Ingenting blir bedre, det blir bare verre, dette er ikke pessimisme, men realitet.

Hva jeg selv kommer til å stemme ved framtidige valg får tiden vise, jeg opplever faktisk større usikkerhet for hver gang, men det jeg alltid har vært sikker på er at Arbeiderpartiet, og da særlig med Jonas Gahr-Støre, vil være den verst tenkelige veien å gå for Norge. Dette er ikke noe jeg bare skriver nå fordi situasjonen er som i dag, enhver som kjenner meg vet at jeg alltid har sagt dette, jeg har også skrevet blogg i over 12 år, så søk gjerne opp mine tidligere uttalelser gjennom årene om Jonas Gahr-Støre og hans entourage.

Anyways, partiet Demokratene har nå endret navn til Norgesdemokratene. Dette partiet er et alternativ å stemme på for å få skiftet ut de partier som sitter på stortinget i dag. Kanskje greit at folk begynner å engasjere seg nå, for det er vel få av oss som synes at det som skjer i dagens Norge er greit. Skal det skje endringer, så må også DU gjøre noe!!

Det finnes også andre partier som ikke er på stortinget i dag som en kan se nærmere på, jeg kan nevne:

Alliansen – Alternativ for Norge,

Helsepartiet,

Liberalistene (Lib),

Industri- og Næringspartiet (INP),

Pensjonistpartiet,

og Generasjonspartiet med flere.

Av partier som er på Stortinget i dag så mener JEG, altså min mening, tanke og oppfatning er at det vil alltid være bedre å stemme på Fremskrittspartiet og Partiet Rødt (sistnevnte får aldri min stemme) fremfor dagens regjeringspartier og Høyre. Disse to partiene (FrP og Rødt) ytrer i det minste et ønske om bryte ACER avtalen og ingen av dem ønsker EU-medlemskap. Førstnevnte mener at Norges handel med EU skal styres gjennom EØS-avtalen, men at deler av EØS-avtalen da bør reforhandles, mens sistnevnte faktisk vil skrote EØS-avtalen.

Igjen tilbake til Demokratene som nå har skiftet navn til Norgesdemokratene, de er nei til EU/EØS og vil skrote ACER avtalen. Norgesdemokratene kaller seg nasjonalkonservative. Motstandere av dette partiet beskriver ofte partiet som innvandrings- og islam-kritiske. Det kan også til dels stemme, men det Norgesdemokratene er imot er uintegrerbare innvandrere.

Personlig tenker jeg jo strengere innvandring, desto bedre. Den innvandringspolitikk som har pågått og fremdeles pågår er fullstendig uvettig og påvirker alt her til lands i negativ retning. Jeg ser veldig frem til den dagen et politisk parti som kommer inn på stortinget begynner å kjempe for å forby islam i det offentlige rom i Norge, fjerner statsstøtte til denne ødeleggende ideologen og deres moskeér, rive istedet for å bygge, gjøre Norge tryggere.

Håper at jeg kan poste dette innlegget uten å motta drapstrusler fra voldsvenstre som jeg gjorde en gang tidligere. Dere knebler meg ikke uansett!! Ja til ytringsfrihet og demokrati. Norge først!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#politikk #norge #bunny #bunnytrash

12 kommentarer
    1. Skal innrømme at jeg har aldri brydd meg om politikk, og har derfor slitt enormt med å finne ut av hvem og hva som kunne være vettugt nok til å fortjene min stemme. Er ikke imponert over noen av de som sitter med styringa i dag. Skal ikke påstå at jeg kommer til å bli sykt aktiv og engasjere meg vilt og uhemma i politikken fremover heller, men Norgesdemokratene har jeg fått med meg 👍☺️

      1. Det er veldig synd at folk ikke bryr seg om politikk, da blir det så gærnt. Dette misbrukes jo av de store partiene også, det faktum at folk ikke bryr seg, mange stemmer som sine foreldre, og noen stemmer ikke i det hele tatt. Da forblir de store partiene størst fordi dem har organisasjoner og bedrifter i ryggen som består av mange trygge velgere, LO, Posten etc.. de folkevalgte er da ikke folkevalgte, men de har fått kjøpe seg inn fordi folket lever i bobler. Jeg er stygt redd for at vi mister hjemmet vårt hvis denne regjeringen får styre på denne måten i tre år til. Og vi er to sammen med fast inntekt. Da tør jeg ikke tenke på de som er verre stilt enn oss. Man høster som man sår, ganske ergerlig iom at jeg alltid har advart mot dette vi ser nå. Men slike som meg er jo i mindretall. De engasjerte er i et stort mindretall.

    2. Eg vil seia som far min, uteseglaren.
      Eg kan finne på mykje gale her i verda, men så mørkebrun at eg røyster AP, det verte eg aldrig.
      Når det gjeld innvandring, så må eg ta det frå min ståstad som truande (kristen).
      Jesus sa, det de gjorde mot ein av mine minste små, det gjorde de og mot meg.
      Det de ikkje gjorde mot ein av mine minste små, det gjorde de heller ikkje mot meg.
      Kvart år verte tusenvis av mennesker forfulgt, kidnappa og gjordt til slavar/sexslavar, torturert og drept for si kristne tru, av islams følgerar.
      Deisse høyrer me lite og ingen ting om i media, og me hjelper heller ingen av dei.
      Tvert imot, så verte muslimar som har gått over til kristen tru, sendt attende til den sikre død.
      Altså, i staden for å hjelpe dei forfulgte, så hjelper me dei som forfylgjer.
      Ut i frå min ståstad, burde Noreg som eitt “kristent” land, vore ein fristad for forfulgte kristne, og dei som forfylgjer dei, Islams fylgjerar, vore kasta på haudet og ræva ut her i frå. Punktum og utan diskusjon.
      Dette får nok valdsvenstre og religiøse hyklerar til å gå i spinn, men slik er det berre.

    3. Jeg sverger jo til mine Liberalister, hvorpå folk stadig kommer med argumentet at det er point-less å stemme på et parti som ‘uansett ikke vil komme på tinget’. Problemet med denne innstillingen er at når ingen stemmer på alternativene pga at det ‘ikke spiller noen rolle’, blir det heller ingen endring! Every legend has a beginning, hvilket engang var tilfellet for ethvert av dagens partier 😉

      1. Er jo liksom ikke pointless, bare vi får dem inn på rådhus og storting. MDG, V, Rødt har jo greid å få til mye skit, dette fordi ungdommen skal redde verden, så hva hvis voksne med sitt bredere perspektiv gjør det samme?

    4. Det er mange år siden jeg stemte på AP, Høyre eller noen av de andre etablerte partiene. Ved siste valg stemte jeg på Pasientfokus. 40%0av Altas befolkning stemte på PF, og vi fikk inn en representant på Stortinget. Alta med sine 22000 innbyggere har verken fødeavdeling eller akuttberedskap. Vi blir sendt over utfordrende fjelloverganger med ambulansesjåfør underveis. Helsetilbudet er en skam. Det ble heller ikke foretatt en konsekvensutredning om nytt sykehus skulle bygges i Alta eller Hammerfest. Siden det gamle sykehuset ligger i Hammerfest, skulle det nye også bygges der. Det var for min del et protestvalg.

      1. Jeg har aldri stemt på de du nevner. Når det kommer til det du skriver om sykehus etc, jeg vet, kommer fra Harstad. Husker venninna mi fødte i ambulanse. Hun måtte jo flere timer til neste by. Var litt usikkerhet om hvilken kommune som skulle føres som fødested. Med det sagt så vil jeg gjerne påvirke til at når man tenker på å stemme, tenke litt på innvandringspolitikken, skal budsjettene prioriteres til ikkefungerende integrering, etablering, tilretteleggelse, fengsel, trygd, tolker, religionsfrihet, mer politi, osv osv, så klare man ikke drifte sykehus, gjøre velferden bedre for de eldre etc. kommer hele tiden nye utfordringer som går foran.

    5. Jeg er helt enig med deg i at vi må stemme globalistene ut av Stortinget. WEF er ikke demokratisk valgt, og bør ikke få ha politisk innflytelse i Norge.

      Dette er viktig allerede i årets kommunevalg. Ved å stemme på antiglobalistiske partier i år vil vi sende et tydelig og kraftig signal til den nåværende regjering om at de bør legge om kursen, ellers …

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg