Pakke til en prominent toppblogger!

Hellige kaninmåne.. så gøy å titte i postkassen i dag. Jaggu lå der ikke en pakke.. til meg!! Det var en pakke jeg visste om, og regnet med skulle dukke opp om noen dager, etter helga, men at den skulle komme så kjapt, det hadde jeg ikke trodd!!

«Vibbedille» har tidligere, ved flere anledninger perlet armbånd til snuppen min og meg. Jeg elsker de armbåndene og de første jeg fikk er helt utslitt. Så fikk jeg nye. Bloggen hadde to navn den gang, og har blitt endret til bare «Bunny». Siden de gamle armbåndene mine hadde begge navnene ønsket jeg meg nytt. Og det er bare to dager siden «Vibbedille» sa hun skulle perle nytt til meg. Snakk om effektiv dame, i morges var pakken her!!

Pakken var litt stor til å bare inneholde det fire-raders armbåndet som «bestilt», jeg åpnet og der lå det mange små «forundringspakker». Så da startet dagen som en liten julaften her for meg. Jeg elsker sånt, overraskelser gjør meg glad, yuhuuu!! «Vibbedille» gjør meg glad!!

Jeg måtte le da jeg åpnet den første lille pakken. Et armbånd-sett hvor det står «Prominent Toppblogger». Det kan virke som om «Vibbedille» har både ristet på hodet og ledd like mye av det utrykket som jeg har. Ordet ‘prominent’ betyr framstående, viktig og berømt. Og ‘toppblogger’ er et begrep som for en del år siden ble brukt om bloggere som hadde titalls tusen følgere. Altså, det er et «utdødd» begrep. Jeg synes ‘prominent toppblogger’ er veldig «cocky» å bruke om seg selv, ikke noe jeg ville gjort. Muligens kanskje i en useriøs tøyse-setting ved en sjelden anledning, men nei, å kalle seg toppblogger i dag.. Ehh.. hehe.. men vi er nå her, vi bloggere.

Etter den første forundrinspakken var åpnet kom armbåndene jeg «bestilte», den 4-raderen med «Bunny» og mange flere som dere ser. Likte veldig godt det armbåndet med kaninen på. Likte alle, selv om hodeskaller ikke er helt meg, så var de lilla, så dem blir brukt dem også.

To smykker var også i noen av pakkene, kors, som «Vibbedille» har støpt. Jeg elsker jo slike gamle relikvier, da i ikke-religiøs sammenheng. Har masse kors, Davidsstjerner, Livets Tre, Fatimas hånd og så videre. Disse korsene tror jeg passer utmerket til «The Bunny Jacket» som jeg fikk i bursdagsgave.

Anyways, nå er det kommet folk hit og vi skal feste litt. Ha en herlig lørdagskveld alle sammen!! 🐰
Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#vorspiel #helg #bunnytrash #bunny

8 kommentarer

Siste innlegg