Ost og habanerolørdag 😜

Nå er snuppen min og jeg hos et vennepar, koser oss masse, ostefondue og masse digg!

Første gang jeg spiser ostefondue faktisk, jævlig digg må sies, her ble det brukt sveitserost, yumm..

Så var det den shotten som jeg har sikla på noen dager, som dere kan lese om HER 😜 Må sies den er DRITGOD, gleder meg til masse til neste shot, haha!!

Jeg tenker at når vi nå har startet ned shottene, så blir det ikke mer lyd fra meg på blogg i kveld, hehehe.. kos dere masse!!

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#leneelisabeth #bunny #bunnytrash

6 kommentarer
      1. Ost, kjeks og vin er ikke å forakte, men ikke for å være slem, jeg betviler sterkt at noen verdensproblemer ble løst, det er noe med at en må innse det faktiske problem og akseptere hvordan ting henger sammen for å kunne løse problemene. Men for all del, jeg vet jo at med litt vin så.. hehe.. håper dere koset dere riktig så masse da 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg