Gjør meg klar for Habanero!!

Nå er det lørdag, hurra, hurra!! Aldri før har jeg sett så mye fram til lørdager som jeg har gjort siste to årene. Det er liksom fridag, annerledesdag, væresammendag, tenkepånoeannet og slippesegløsdag!

Tidligere i uka kjøpte snuppen min denne flaska dere ser over, har sikla på den siden. Har aldri lagt merke til den før, langt mindre smakt den. Den heter «Dramm» og er shots. Av type shotter så liker jeg best de som har lakris som hovedsmak, Blå Gajol, Råstoff og Tyrkershots og sådan, for å gi noen eksempler.

Selvfølgelig er jeg glad i Fireball og St.Halvard også, men dere skjønner hvor jeg er, haha.. Denne «Dramm» som vi har her nå er mix av ‘raw licorice’, altså lakris, og det er lovende. Men også Habanero Chilli, og jeg elsker jo chilli!! Det står «Burning Black Liquore» på flaska!!

Så da skjønner dere hvor det bærer hen i kveld!! 😂

Enn dere da? Planer for kvelden?

Kos dere masse!!

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#dramm #habanero #likør #shots #lørdag #helg #bunny #bunnytrash

17 kommentarer

Siste innlegg