Om natta hos kongen av balkongen!

Postet tidligere i formiddag noen dagbilder fra balkongen her etter jeg hadde styret og stelt «litt» med plantene. Tenkte jeg skulle poste et innlegg med noen bilder når det er natt på balkongen og en ser blomsterlysene, «horelysene» som min kjære medblogger Gryende har valgt å kalle dem etter hun var på besøk her natterstid en gang og fikk slurpet i seg noe godt, haha..

Her skifter altså fargene etter behovet til plantene, eller vi kan bestemme manuelt etter stemning og humør, hehe..

Med andre ord utmerker denne balkongen seg så til de grader at enhver i området her vet akkurat hvor vi bor, og enhver nykommer som måtte ønske å komme på besøk finner lett frem.

Jeg liker farger, de gjør noe med humøret. Men i dette tilfellet handler det egentlig mest om plantenes ve og vel..

Vi har en fin tid foran oss her på balkongen, det er altså helt klart! Gleder meg allerede, haha..

Rosalilla, rødt og blått – er det ikke flott?!

Dere fikk lyst å komme på besøk nå tenker jeg 😜

Alle flotte folk er hjertelig velkommen, slik har det alltid vært hos oss.

Det er da særlig lørdagskvelder det passer med koselig selskap, musikk, snacks og noe ekstra godt i glasset i disse omgivelsene.

Så vet dere det hvis dere har lyst å ta en tur! Men førstkommende helg har vi andre planer. Afrikanske planer. Forteller sikkert mer om det etterhvert!

Ha en fortsatt fin kveld, og en riktig god natt!! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blomster #planter #botanikk #flowers # #spragler #praktspragler #coleus #bunnytrash #bunny

10 kommentarer
      1. Det er kjempekoselig egentlig. Vi har balkong, ikke altan. Hadde ikke turt å la elektronikk stå under åpent tak på denne måten.

    1. Eg er så fornøyde atte, eg er jo på den balkongen hele tiden 😀
      På Hobbyrommet har eg sånn Phillips Hue spotter, eg ville jo eeegentlig hatt de spottene som har hele fargespekteret, meeen ungene syns det holdt om eg bare hadde de spottene som hadde alle varme og kalde nyanser siden det var arbeidslys og fotolys eg trengte….vel, eg vurderer å bytte ut alle spottene sånn at eg kan ha disco når enn det måtte passe meg 🙂

      Men nå må eg stupe i seng, tidlig opp og ut på tur i morgen 🙂
      Nattinatti 🙂

      1. Ja, men du har dårlig utsikt for tiden, både du, Vibrator og Dildo er blitt litt gjemt bak spragler nå. Men skal klippe dem litt ned i kveld, så..😜 Ja, kunne godt hatt hele spekteret med farger jeg også, men her er det viktigste å gi plantene det de trenger. Det røde lyset fremmer vekst og blomstring av plantene og det blå lyset stimulerer fotosyntesen og utviklingen av klorofyll og karotenoider. Når det er rosalilla er det rett og slett fordi rødt og blått er påslått samtidig. Men vi har også slike kupler med discolys som er kjøpt billig på TGR, og discokule i taket, så her er det PARTAY!! Håper du hadde en bedre natt enn meg 🙈🐰

    2. Herlig lys til alle plantene dine. Det er ikke fåtall du har der på verandaen. Du har grønne fingre og har interessen for planter 🙂 Koselig.
      Lag deg en fin fin torsdag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg