November: jubileum, fødselsdag, fest og pakkelek!

Allerede har straks første uken i november passert. Tiden må gjerne flyve for min del. Her kom det brått masse snø, og jeg har enda ikke integrert meg med den, heller vært mest mulig innendørs. Sånn utenom snø og vintertid framover så koser jeg meg og gleder meg til ting som skal skje fremover.

Først og fremst skal jo snuppen min feires, han har jo bursdag denne måneden. Jeg har ordnet presanger forlengst, men har noen småting som må ordnes ift akkurat det. Da må jeg rundt omkring i byen her. Ønsker meg fint vær til å gjøre ærender, men på værappen min er det kun søndag som meldes å bli bra. Jeg venter på at været skal ombestemme seg, haha.. men uansett, jeg gleder meg veldig til å gi snuppen min bursdagspresang, og feire han.

Denne måneden kommer til å handle mye om snuppen min. Denne uka skal han til Bærum på hotell og bli gjort ære på. Da skal han ha på seg dress. Det blir middagsselskap og sånn fancy smancy greier. Han og ei han jobber med feires for å ha jobbet 25 år på sykehuset her. Jeg er stolt av han, ikke bare for de 25 år, men for at jeg vet hvor god han er, dyktig og i det hele tatt. Stadig vekk blir jeg stoppet på gata, hist og her, av folk som vil fortelle meg om deres møter med han på sykehuset. Jeg vet også om folk som har kontaktet sykehuset for å rose han til ledelsen.

Jada, så skal han også denne måneden på minicruise til Køben sammen med kollegaer. Så da får jeg meg et par dager uten han. Det er lenge siden sist. Sist var det vil jeg som var på tur uten han, da en tur i Stavanger. Jeg finner vel på noe den helga, hehe.. har jo et lagt lår!!

Nå til helga er vi invitert til middag og fest i Svelvik. Det er sjelden vi er på besøk hos noen i Svelvik, på tross av at vi begge har bodd der. Når vi er i Svelvik så er det gjerne for å besøke og stelle på gravene der. Jeg har en onkel som ligger der, og en stebror. Snuppen min har sine foreldre der, og tvillingbroren. Han er fra Svelvik. Der vi skal til middag og fest er like ved barndomshjemmet hans. Så da får jeg se akkurat hvor han vokste opp.

Uansett, vi gleder oss. Jeg gleder meg. Vi skal være litt barnslige og tulle og tøyse. Så jeg må en tur ned til sentrum før helga. Alle gjestene skal ha med seg hver sin pakke, så blir det pakkeleken.

Ja til livet 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#svelvik #jubileum #feiring #bursdag #fødselsdag #bunnytrash #bunny

22 kommentarer

Siste innlegg