Nå er vi på tur, masse digg og kos!

Hellige kaninmåne for et fantastisk vær, stod opp i morges og kunne ikke se en sky på himmelen i noen retninger. Dro avgårde med jentene til tante Tone, og de syntes det var så fint å se henne igjen. Nå er vel dem dratt avgårde til hytta uti Oslofjorden og bare storkoser seg. Det er slikt et idyllisk sted hvor jentene kan løpe fritt inn og ut, utsikt over havet, blomster og grønt, og veldig fredelig.

Selv hoppet vi på toget inn til Oslo, og vi ble ganske forbauset over at det ikke var forsinkelser eller noe tull. Toget gikk straka vegen, og igjen, ingen skyer i noen retninger. Vi i shorts, er vi heldige eller! Og når man er kommet fram til Oslo, så er første etappe ferdig og derfra er det bare festligheter og kos.

Ja til livet sier jeg bare. Dette er så utrolig koselig start på turen vår. Vi har spist en fantastisk lunsjbuffet, ble bare så fornøyd med den altså. Første gang vi har valgt buffet på vei fra Oslo. Men alt må jo prøves en gang vett. Moro å bare ta litt av masse.

 Dette er hva jeg har spist, forsynte meg bare fire ganger. Første omgang ble det røyket laks og sei, blåskjell, kaviar, eggerøre, fetaost, bakt blomkål, bakt søtpotet og grillede kyllingvinger.

Andre omgang ble det lasagne, belgisk vaffel med ananassalat, creme fraîche, sitron og reker.

Neste igjen er sprøstekt rødspette med kremet saus, en minipotet, fiskegrateng med bacon og masse ost, tre dessertoster, multebærsyltetøy og mango.

Dessert til slutt, gulrotkake, lune skogsbær, sjokolademousse, krem, sjokoladepudding og vaniljesaus. Jeg er mett nå, så tenk ikke på det folkens.

Det er en del av det å kose seg, man kan reise, oppleve, glede seg over masse smaker. Jeg gikk ned 30 kg i vekt, og har vel lagt på meg noe igjen, men jeg har ikke betalt tusenvis av kroner for å dytte i meg sprøyter, miste matlyst og matglede. Nå spiser vi og koser oss, nyter, så blir det litt mer grønnsaker utover høsten, haha.. vi lever bare én gang så vidt jeg vet, og det livet skal brukes til å nyte, smake og kose seg.

Jo, også de andre sansene som stimuleres. Se på dette, så vakkert, og varmt og flott og.. nå skal vi slappe litt av, etterpå blir det litt shopping, noen drinker og litt festing. Bar og nattklubb. Bare å hølje innpå det livet bringer. Ja til livet og kjærligheten – sees senere folkens, takk for at dere stikker innom 🐰

«Sommerlista!»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#tur #buss #tog #båt #cruise #bunnytrash #bunny

12 kommentarer

Siste innlegg