Madonna har en mental lidelse som må behandles!

Hahaha.. dette er det Candace Owens som påstår, ikke jeg!! Nå liker jo jeg egentlig Candace Owens, men innimellom tror jeg hun kjeder seg, og angrepene mot Madonna er vel egentlig på grunn av at Madonna ofte befinner seg på motsatt side i det politiske landskapet. Nonetheless.. altså who cares om Madonna er halvnaken, ligger oppå en seng eller under den?

Madonna er en ‘weirdo’, og har alltid gjort rare ting, kledd seg rart, brukt kors og ‘flashet’ puppene sine. Ikke noe nytt liksom, men nå er det et enormt oppheng i alderen hennes, blir rent skremt jeg. Skal man slutte være den man er før man blir 64 år liksom? Skal man stenge seg inne og aldri vises mer? Bare legge seg å dø? Psykt.. anyways, se og hør selv fra 3:33 i videoen. Natta.. 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#madonna #candaceowens #ageism #aldersdiskriminering #bunny #bunnytrash

2 kommentarer
    1. Nei veit du kva? Den videoen gidd eg ikkje å sjå. Kva ei politikar måtte meine om ei artist, er meg revnande likegyldeg.
      At denne politikaren velger å drite ut seg sjølv, det får hu gjere som hu vil med, men hu burde ha longt alvorlegare ting å ta tak i.
      Om Madonna har ein psykisk diagnose, får verta mellom henne og legen hennar. Det er iallefall ikkje noko politikerar skal henga seg opp i. Ei heller snakka om offentleg.
      Men men, det er jo USA, så då så.

      1. Haha.. ja du får sagt det. Tenker at CO fungerer mer som Talk Show – vertinne i dette programmet sitt. Og da hører slarv med.. En ting vet jeg, Madonna elsker dette, det er jo oppmerksomheten hun gjør det for. Hun har nytt album og nye singler ute, gratis PR er jo ikke å forakte. Personlig reagerer jeg på dette med alderen. Altså hun påpeker alderen hennes flere ganger. En artikkel jeg leste nylig stod alderen hennes nevnt 14 ganger.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg