Litt om utfordringen jeg postet i går.

Så du innlegget jeg postet i går? Det med bilde av en sko? Hvilken farge hadde skoen (og lissene) i dine øyne?

Folk svarte forskjellig…

Hvis HØYRE hjernehalvdel er dominerende, ser du mest rosa og hvitt.

Hvis VENSTRE hjernehalvdel er dominerende, ser du mest grønt og grått.

👉🏽 Venstre hjernehalvdel er: analytisk, numerisk, logisk, vitenskapelig, systematisk.

👉🏽 Høyre hjernehalvdel: handler om kreativitet, musikk, kunst, underbevisste sinn, multitasking ferdigheter, syntetisk tenking.

Takk til «Mamma på hjul» som jeg fant denne utfordringen hos.

Ha en fin søndag alle sammen 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#utfordring #farger #sko #oppfatning #bunnytrash #bunny

8 kommentarer
      1. Jeg tror faktisk du er analytisk og vitenskapelig. Jeg tror ikke det står at du ikke er særlig kreativ, det kan vel heller være at de andre egenskapene er sterkere.

    1. Den der var interresang 😊.
      Frå før, veit eg at eg er det dei kallar kryssdominert.
      Dvs at eg bruker begge hender tilnerma like godt, både til skriving og arbeid.
      Då eg synte legen min testen dei tok for å stadfesta det, meinte han der var feilkopling i hjernen hjå meg 🤣.
      Legg deg ned på alle fire, strekk ut ein arm, og motsatt bein, altså diagonalt, og roter/lag sirklar motsatt veg med arm og bein samstundes.
      Ein annan måte å teste det på, er å tvinne tommeltottane. Klarer du å tvinne dei motsatt veg av kvarandre samstundes, er du garantert kryssdominert.
      Så til denne skoen.
      Den var lysegrå, med islett av rosa på tåa, mintgrønn lisse og mintgrønn såle med kvit stripe.

    2. Jeg så ikke er snev av rosa og hvitt, – kun grønt og grått.😅 Men stemmer også bra med at venstre hjernehalvdel er mest dominerende, for er ikke mye kreativ altså. 😊 Venstre hjernehalvdel påvirker vel også høyre side, og jeg er høyrehendt. Moro med sånt! 😀👍

      1. De fleste ser grønt ja, ganske stor majoritet på den siden, men det er også en del som ser noe helt annet. Moro ja, og veeeeeldig fascinerende 😜🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg