Tar dere denne utfordringen?! Artig og finurlig greie..

I dag har jeg drevet å lett etter et innlegg på nettet, et gammelt innlegg som jeg bare ville lese for å se om jeg husket riktig. Jeg har enda ikke funnet det, så jeg får lete videre når jeg har postet dette. For dette kom jeg over underveis i letingen, og syntes det var en artig sak, nemlig et bilde som har skapt flere heftige debatter i hus og hjem.

Er det ikke rart hvor forskjellig vi oppfatter ting, selv om vi ser på den samme tingen?

Det er fascinerende hvordan hjernen vår jobber til enhver tid, og hvor ulikt vi ser verden rundt oss. Tenk at en liten sko kunne bidra til så dypsindige tanker, og heftige diskusjoner.

Heldigvis er dette bildet og denne saken bare en sko, men den underbygger noe.. hvor lett en diskusjon kan eskalere og bli høylydt.

Jeg leste at noen ytret at de opplevde at «hvis man ser lenge nok på bildet kan man fort bli sprø», vedkommende trodde at hin så både den ene og andre fargen til slutt, hahaha..

Så derfor tenkte jeg å dele bildet med dere, jeg engasjerer dere gjerne. Det er alltid spennende å høre hvilke ulike oppfatninger det er der ute. Dette bildet skal visst fortelle noe om den enkelte også, og det synes jeg er veldig interessant. Så folkens, tar dere utfordringen?

Hiv dere med, hvilke farger ser du på skoen (og lisser)? Moro om dere liker og deler og får flest mulig med her 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#utfordring #farger #sko #oppfatning #bunnytrash #bunny

28 kommentarer

Siste innlegg