La deg influere av Bunny, sjekk dette!!

I kommentarfeltet mitt i dag så kom det inn en kommentar at jeg hadde påvirket noen til å høre på Madonna i helga. Hyggelig det, altså alle burde jo høre på Madonna innimellom. Med en karriere på over 40 år så er der jo et bredt utvalg av låter, stiler og så videre som passer til forskjellige humør.

Altså, jeg selv får denne gode varme sommerfølelsen av å høre på nydelige «La isla Bonita». Kjærligheten bare brer seg i kroppen når jeg hører «Crazy for you». «Come Alive» løfter meg opp, samme med «Like a prayer», mens jeg slapper av til «Take a Bow» og «Inside of me». Min favoritt er «Live to tell» som skal spilles i min begravelse, eller minnestund.

Som jeg skrev i innlegget «Dette har jeg ventet på» så har Madonna nå gitt ut et nytt album, «Finally Enough Love: 50 Number Ones» en samling med hennes 50 nummer 1 klubb-hits. Utmerket på høreklokkene når en skal gå eller jogge seg en tur, når en er på treningsstudio, gjøre husarbeide og så videre. Og selvsagt på diskotek, nattklubber og hjemmefest!

Albumet er allerede nummer 1 verden over på iTunes og kan bestilles i fysisk format HER, eller dere kan streame det for eksempel på Spotify HER!

Et annet område jeg har influert er med mine politisk rettede innlegg i henhold til uvettig innvandring, manglende integrering og islam. I dag fikk jeg en forespørsel på Messenger om tillatelse til å bruke innhold fra bloggen i en politisk tale, stand eller appell som skal forekomme i nærliggende framtid. DETTE innlegget ble da nevnt i forespørselen.

Det var altså to stykker jeg har influert og påvirket de siste dagene. Noen mener det er nok til å titulere seg som ‘Influenser’. Nå er det vel bare rett rundt hjørnet at jeg får tilbud om å markedsføre et eller annet og millionene vil da renne fortløpende inn på konto. Så kan jeg derfra blogge om mitt overklasseliv i mitt flotte hjem med designermøbler og dyre designerklær, ta dere via bloggen med på minst én reise i måneden til eksotiske strøk eller storbyer som Milano og Paris. Selvfølgelig vil reisene til og fra forekomme med et luksuriøst privatfly, og jeg skal selvsagt betale 20 kroner for hver reise til klimakompensasjon for å vise alle mine følgere hvor god Influenser jeg er som tar vare på miljø og klima, haha..

Tilbake til jorden igjen, så har det seg slik at fra 1. september kommer pizzabuffeten tilbake på Lizzi’s her i Drammen. Lizzi’s er en restaurant som startet i 1983 og da blir 40 år neste år. Her vet de hva de driver med og har den beste pizzabuffeten jeg har vært borti her til lands. 238 kroner for voksne, og 138 kroner for barn under 12 år. Dette er ikke bare pizza på et bord, jeg lover!! Her er HJEMSIDEN TIL LIZZI’S!

Nei, jeg har ikke fått en eneste krone for å skrive noe av dette, jeg har INGEN avtaler med noen, dette er MINE anbefalinger, ærlig og oppriktig – rett fra levra!!

Relatert: «Influenser Wannabe»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#influenser #bunny #bunnytrash

2 kommentarer
    1. Det er flott at noen lar seg influere av oss! En blogger har nok litt påvirkningskraft – det være seg musikk, turer, standpunkter eller anbefalinger som den siste du har her. Nå fikk jeg iallfall lyst på pizza – og jeg må selvfølgelig gå inn på linken til hjemmesida til Lizzi!

      1. Vi gleder oss veldig til Buffeten åpner igjen. Den stengte under lockdown og de kunne ikke åpne den igjen da dette er en buffet hvor det ikke bare er pizza slengt på et bord, men flere forskjellige pluss flere hjemmelagede dressinger, revet ost, smårettskinke, sopp og mer til som du kan kaste på i haugesvis 😜 lokalet er veldig koselig også da, gammel stil.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg