Kruttkoteletter med potetmos, tyttebær og hjemmelaget bunnysaus!

Ei venninne sendte meg i går formiddag ei melding og spurte om jeg ville ha noen grill koteletter hos henne. Det var 4 koteletter som hun og kjæresten ikke ville ha fordi de var for sterke for dem. Den dagen Bunny takker nei til mat, haha.. jeg takket selvsagt ja. Så svippet jeg bortom blokka hun bor og fikk en pakke med fire dypfryste koteletter. Jeg så at de lå i en slags marinade og tenkte at den er det sikkert nye chilli i. Jeg informerte snuppen min om at vi hadde fått disse kotelettene fordi de var «drit sterke» som hun gjentatte ganger sa. Og snuppen gikk med på at disse kotelettene skulle bli middag i dag. For min del så kunne kotelettene hatt vindstyrke 12 og jeg ville spist dem, men snuppen min er mer ‘var’.

Jeg hadde gledet meg helt til i ettermiddag til å spise disse. Og det ble laget potetmos og hjemmelaget Bunny brunsaus, tyttebærsyltetøy ble satt på bordet og kotelettene skulle stekes. Bare det at det var ikke koteletter, det var røyka grillskiver av svin lagt i marinade. Joda, enda bedre tenkte jeg. Ingen bein, bare kjøtt, hurra. De var gode, men ikke sterke. Der var hverken pepper eller chilli. Ikke vet jeg, men kanskje venninna mi har gitt meg feil. Har ikke sagt noe til henne, bare håper ikke hun har rotet og plutselig sitter hun og kjæresten og spiser chillimarinerte koteletter igjen, hehe..

I morgen tenker jeg at det blir kebab på TAKI istedet for middag. God som middagen faktisk var i dag så kjenner jeg at jeg trenger å få noe kruttsterkt i meg snart siden jeg hadde gledet meg til det i over et døgn. Så da blir det en tur til byen i morgen, da blir det kebab- og cola-mandag 😜🐰

Relatert: Tips til gode kjøttkaker.

Takk for titten, og takk for i dag, stikk gjerne innom snart igjen, og legg veldig gjerne igjen kommentarer i kommentarfeltene..

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#grillskiver #middag #bunnytrash #bunny

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg