Krim fra virkeligheten: Arnfinn Nesset!

God morgen alle sammen. I dag håper jeg dere kan klikke på den vedlagte linken her.

Det har seg nemlig slik at fra jeg startet konseptet med å fortelle korte historier med krim fra virkeligheten, så har det gjentatte ganger kommet inn kommentarer som hinter til den norske sykepleieren Arnfinn Nesset, og at jeg burde skrive om han. Det har jeg gjort for en tid tilbake siden, dere kan lese den rystende historien her: «Lederen med giftsprøytene»!

Link: 84 historier krim fra virkeligheten.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#arnfinnnesset #arnfinn #nesset #drap #drapsmann #morder #norge #krim #historie #bunny #bunnytrash

5 kommentarer
    1. Den saken husker jeg veldig godt, og hvor sjokkert jeg var over at det tok så lang tid innen han ble stoppet. Jeg mener at han burde fått livstid, og med det mener jeg ikke bare 21 år og så slippes ut etter noen få. Nei, livstid er ut hans levetid. Her i landet er straffen for å ta et eller flere menneskeliv alt for lav 😡

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg