Jeg tør ikke dele bloggen din!

«Hei Bunny – jeg sender deg en melding her jeg. Ville bare at du skulle vite at jeg er en av dem som leser bloggen din hver dag. Jeg flyttet til et tettsted i nordnorge i 2016. Bodde i østre Oslo. Ble voldtatt av tre menn. Da jeg skulle anmelde sa jeg de var muslimer, det skulle jeg ikke gjort. Et tre timers forhør opplevdes like jævlig som voldtekten. Det endte med at jeg ble avskrevet som et hatefullt fordomsfullt menneske som fortjente hva jeg fikk. Da jeg flytta til Oslo var jeg et naivt menneske, jeg forsto ikke rasisme og kunne ikke skjønne konflikter som hadde med religion å gjøre. Jeg ble voldtatt i allahs navn. Jeg hører allah i hodet mitt. Psykiater sier det er vanlig til det er bearbeidet. Seks år med disse stemmene. Jeg kan ikke reise til byen. Jeg blir redd og får panikk når jeg hører utlendingers stemmer. Det klemmes i brystet og jeg tror jeg skal dø. De sa jeg var skitten norsk kvinne, at jeg måtte straffes, det var allahs vilje. Jeg gjemte meg på krisesenter før jeg flytta nord, krisesenteret skjønte jeg at religion ikke er bra. Jeg vet lite om religion, er bare døpt. Ikke konfirmert, ikke kirken til jul. Aldri hatt noen meninger om gud er eller ei, sa fadervår i skolen uten noen ettertanke. Min datter er under fritaksordningen. Skolen har mer religion og livssyn enn matte og naturfag. Helt bak mål at dette er obligatorisk undervisning for barn. Jeg vil du skal vite, synes du er tøff, jeg har en venninne fra krisesenteret, samme skjedde henne i Oslo. Jeg har sendt henne bloggen din, hun leser også. Du er tøff. Skulle gjerne skreket til alle at de må slutte være naive, de må ikke være som jeg var, må ikke være som politikere og si at det som skjedde meg ikke er religion. Jeg har lyst å sende bloggen din til folk, dele den, jeg tør ikke. Jeg er ikke tøff, jeg har nok med at jeg har angst for at dem skal finne meg igjen. Det er lite innvandrere her men de er her. Jeg var på butikken, hun i kassa så jeg reagerte, kalte meg rasist. Uten at jeg hadde sagt eller gjort noe. Rasist fordi jeg ble redd. Håper mange leser bloggen din. Det hjelper oss andre å se at noen forstår. Så jeg vil takke deg. Du er fin og du har fin familie. Takk for at du er tøff for oss».

Jeg som i det siste har vurdert slutte å blogge.

Link: Innvandrere bak alle anmeldte overfallsvoldtekter i Oslo (VG)

Link: Innvandrere bak alle anmeldte overfallsvoldtekter i Oslo (Aftenposten)

Link: Overfallsvoldtekter begås av ikke-vestlige innvandrere (NRK)

Link: Innvandrere bak alle anmeldte voldtekter i Oslo (Dagen)

Link: Overfallsvoldtekter begås av innvandrere (Nettavisen)

Link: Alle overfallsvoldtekter de siste tre årene begås av ikke-vestlige innvandrere (BT)

Link: Oslo-politiet innrømmer MØRKLEGGING av voldtekter utført av innvandrere (Lykten)

Link: Ingen overfallsvoldtekter i Norge (Human Rights Service)

Hvordan kan jeg slutte blogge etter dette?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#islam #voldtekt #oslo #bunny #bunnytrash

8 kommentarer
    1. Det er tragisk at det skal vera slik 😭.
      Når eitt offer for valdtekt, verte gjordt til syndaren, då er der noko som er fundamentalt galt i politiet. Når dei som skal beskytte samfunnet mot kriminelle, heller beskytter dei kriminelle, då er landet skikkeleg rævkøyrt.
      Deisse politifolka skulle hatt avskjed på flekken, for dei har ingen ting der å gjera.
      Kva eg meinar skulle vore gjordt med politikarane som har innført dette regimet, det tør eg ikkje skriva, men fin handsaming og eitt klapp på skuldra er det definitivt ikkje.
      Ellers synes eg dama er tøff. Hu våga iallefall å senda mld til deg 😊.
      Ei vandring startar alltid med fyrste steg, og dette kan vera fyrste steget på ei ny vandring for henne. Det vonar eg iallefall.

    2. Hei BUNNY. All ære til deg for det du skriver. I dag har jeg opplevd toppen av all sensur. Skrev en kommentar om voldteker, begått av de unevnelige, og hva som burde gjøres med de, bestemt av våres tafatte politikere.(skal ikke bruke kraftigere uttrykk). Dette innlegget ble fjernet, underveis, er godt mulig jeg blir overvåket. Dette går ikke på hudfarge, eller for den del bosted, men på oppførsel, innstilling og påvirning hjemmefra. Styrt av det som kalles relligion, men som er bare en middelaldersk doktrine, bygget på frykt, kontroll og brutalitet. Når denne gruppa ligger høyest på statestikken å formere seg, så går det galt. De er også de som sies å være mest fornøyd med NAV; og sender milliarder av kroner til hjemlandet, via private pengeforetak som : Forex, Western Union og Monneygram. Hvor kommer pengene fra, er det NAV overskudd, eller krimminell virksomhet. (taxinæringen, sexindustri) , Tror det er på tide at noen sjekker dette. Og til slutt, TAKK for at du fortsatt orker å skrive. Dette gir meg tolig en utestengelse, på dager, eller uker. Ha en fin dag.

      1. Selv takk for innspill, når det gjelder hvor pengene kommer fra så er det hel alle de nevnte. I en artikkel i DT kommer det fram at de millioner som er brukt til å pusse opp stormoskeén her i Drammen er fra drosjesjåfører. Drosjesjåfører faktisk, så har du helt rett at undersøkelser burde foretas.

    3. Det som er så dumt, er at vi mennesker har så mye lettere for å uttrykke vår uenighet og avstandstagen enn vi er til å uttrykke vår support der vi er enige, – eller det vi henter styrke og/eller lørdom fra, slik som hun her.. som hun her. Følgen av dette blir jo gjerne at en sitter igjen med et typ vrengebilde, hvorav vi i større el mindre grad lever i uvitenhet om den betydningen vi har/har hatt for folk og/eller samfunn.
      Men det er også ganger en får sett et glimt om en bare retter blikket i riktig retning.. For om vi ser på den kampen vi kar kjemoet i c19 – anliggende.. – Jeh sier ikke at du og jeg har typ omvendt Norge, men om vi går tilbake til utgangspunktet, hvor det faktisk KUN var du & jeg som uttrykte skepsis til det som ble sagt/gjort. – Her blant bliggerne som i samfunnet ellers.. -Når en så setter seg ned å minnes den videre utviklibgen, fra de aller første bloggerne våget seg frempå med de første oppfølgingsspm, for ikke snakke om de første gangene noen gav uttrykk for at vi hadde nådd inn med en uregelmessighet, og til hva jeg vil anslå som et solid flertall på vår side i dag.. Disse tilfellene er faktisk i vesentlig grad nødt til å være grunnet i vår påvirkning!
      Bare det å få utgjøre tungen på vektskålen i hht at en eneste person hadde avstått fra å la seg forgifte av en 2, 3, eller 4 dose som de ellers antagelig ville tatt, er jo verdt alle drittkommentarer i verden, spør du meg 😘

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg