Jeg er helt knekt, ferdig finito!

Dagen startet jo så fint, følte meg ganske uthvilt og sådan, snuppen min mekka frokost, det var digg. Har blogget litt og puslet med ting og tang. Snuppen min dro på kveldsvakt, alt var greit. Så bare stengte hele systemet ned.

Jeg sa til Vibbedille i Bergen i går at søndager bruker jeg normalt å ligge på sofaen og hvile ut, legge meg selv til lading. Vi ble enige om at jeg kunne ha søndag i dag, hvile og lade i dag. Nå ser det ikke ut til at jeg har noe valg, for nå smerter det inni beina mine og dem vil ikke fungere som dem skal, og jeg faller bort innimellom (sovner og våkner samtidig), jeg har prøvd å sove, men det går rett og slett ikke. Tinnitus skriker inni hodet mitt (et nytt fenomen som jeg ikke har blitt vant til), så jeg gidder rett og slett ikke blogge noe mer akkurat nå, kanskje i kveld, men ikke akkurat nå.

Nå prøver jeg bare å koble av. Skal egentlig ut på luftetur med jentene, men lar det være til dem selv ber om det. Hvis dere har lyst å lese noe annet her hos Bunny, altså hos meg, så foreslår jeg dette viktige innlegget hvor dere også kan gi et bidrag til en sak dere burde støtte. Eller dere kan lese noe mindre alvorlig, som for eksempel hvem som er denne Ukas blogger, eller kanskje lese et gammelt innlegg som jeg skrev om meg selv for 5,5 år siden, det bærer litt preg av at jeg har forandret meg en del med årene. Anyways, peace out, see you guys later 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#mandag #fatique #bunny #bunnytrash

10 kommentarer

Siste innlegg