Ja vi elsker Camping – nå er vi her!!

Ja nå er vi på Montebello Camping, sjekka inn her tidligere i dag. Snuppen min sitt påfunn, hahaha.. vi har vel egentlig aldri vært noen campere, ihvertfall ikke han..

Jeg har campet en del i oppveksten. Da var vi mye på Målselvfossen Camping og leide hytte der, samt at vi hadde campingvogn ved Steinsåsvannet utenfor Harstad.

Jeg har også bodd på hytte på Bevø Camping ved Fredrikstad. Det var før jeg møtte snuppen min, så det er blitt en del år siden nå. Men jeg likte meg veldig godt der.

Jeg kan jo nevne Christiania i København, Danmark også da. Ikke akkurat camping, da jeg faktisk bodde der over tid. Men camping likevel da jeg bodde i et telt gjemt i sivet på vannet. Det var ei fin tid i Fristaden.

Eneste gangen snuppen min og jeg har tatt inn på camping sammen var Utne Camping, sammen med jentene våre og et vennepar. Det var koselig nok der, men jeg har et bedre inntrykk av campingen vi er nå. Skikkelig koselig lita hytte, ikke sant?!

Vi har også vært på Ramton Camping, men det var på besøk og i forbindelse med tv-underholdning..

Den gang vi var på Ramton Camping ble vi med i sesong 5 av reality-serien «Ja vi elsker Camping», og de hersens reprisene går enda på TV nå.. er det 6 eller 7 år etter? Jeg vet ikke. Det ble ikke vist første gang før det hadde gått 2 år. Har tatt sin tid for meg å slå meg til ro med dette, bli komfortabel med det. Men den gang var det tøft å se seg selv på TV etter å ha redusert kroppsvekten med 30 kg. Det har noe med det mentale selvbildet å gjøre. Men slik så jeg altså ut da vi var med i den serien: «Ja vi elsker…» 🤪

Anyways, nå er vi på Montebello Camping, hahaha.. og vi skal IKKE være med på TV. Tror jeg, høhø.. vi skal ha det veldig morsomt ihvertfall. Vi ble kjent med gjengen i nabohytta med en gang, så nå er vi i gang og koser oss med grillmat og breezere..

Takk for at dere titter innom alle sammen, og riktig god helg, kos dere masse!!! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#montebello #camping #montebellocamping #kongsvinger #charlottenberg #magnor #ferie #familie #familietur #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. Ååå eg elsker å campe! Begynenr å blir ei stund siden sist, men hekkan det er kjekt! Drømmer om bobil faktisk!! Kos dere masse, er bare å nyte, tenker eg!
      Klem Vibbe 🙂

      1. Ja bobil hadde vært dritkult å hatt. Dessverre uaktuelt for snuppen min og meg. Råbra helg dette, har sett og hørt så mye rart på kort tid at det tar sin tid å bearbeide, haha.. at ørene mine ikke har ramlet av er for meg en gåte 🤪🐰

    2. Hihi, Montebello er creme de la creme av camping….. jeg havna jo der i fjor….. mye cowboystøvler- og hatter……! Kos dere max – og hytta ser fiiiin ut! 🥰

    3. Campinglivet skal man ikke kimse av 😀 Jeg har vært på mye camping i det siste. Billig og veldig koselig. Den KÅKEN dere har der er jo svær!! Jeg har vært i bare et-roms 😀 Kos dere!

      1. Er det så billig, ligger ikke priser på hotellrom på omtrent samme? Svær? Haha.. vi måtte ha «to-roms», vi er jo fire stykker så.. 🤪🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg